Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Ik hoop dat jullie nou tijd zullen hebben om te genieten van elkaar!Jij ging daar even uitleggen hoe de stroomband werkteBijna 6...., pfff veel te jong.
En ja... op die wandeling, daar waren mijn jongens en ik ook bij, Oscar was geweldig. Hoewel ik een heel andere indruk had voordat ik hem ontmoette...
Sterkte lieve Karin!
Kim_S schreef: Jij ging daar even uitleggen hoe de stroomband werkteEn jij dacht dat ik mijn jongens zo maar stroom zou geven!![]()
Karin, ik vond het vanzelfsprekend om tijdens de wandeling te zorgen dat andere honden bij Oscar weg bleven. Dat had hij gewoon nodig. Ik was niet anders gewend met Hooli. En zo was het voor iedereen gewoon leuk wandelen
Knuf!![]()
Pauline schreef: En jij dacht dat ik mijn jongens zo maar stroom zou geven!Toen kende ik je nog niet![]()
![]()
![]()
Thessa en Shanti schreef: Ja met die wandeling deed Oscar het goed en was hij zo lief. En hij vond Shanti toen erg leuk. Al ging ze hem wel pesten door hem uit te dagen en net buiten zijn bereik te gaan staan.Vrouwen![]()
petralita schreef: Oh das niet de wending die je had willen horen.Hij heeft LSI en spondylose. Het is vooral de LSI die hem veel pijn geeft. En door zijn enorme angst voor de dierenarts en handelingen aan zijn lijf zijn we heel erg beperkt in wat we aan behandelingen kunnen doen.
Hopen dat je langer van hem mag genieten dan vooraf mogelijk gehouden.
En inderdaad lekker genieten en leuke dingen doen.
Misschien ergens gemist, maar wat heeft hij eigenlijk?