Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Wat een verdrietige diagnose :'( Ik duim heel hard dat de medicijnen nog lang zullen werken, zodat jullie nog heerlijk van elkaar kunnen genieten. Heel veel sterkte en vooral een hele mooie tijd samen  :-*  :bigarmhug:
Door luka en kira
Zo moeilijk... ik duim voor Oscar en voor jullie dat hij goed reageert op de medicatie en dat het heeeeeel lang goed blijft gaan.
Prachtige foto's van zijn grijze snuit  :-* :smitten:  Hopelijk kunnen jullie nog een lange periode van elkaar genieten!
You go Oscar!
Door Lizzy
Jeetje Kaela.... Ach gossie, zo'n jonge knaap nog en dan zulke ernstige problemen :'(. Ik hoop dat je nog lang van je mannetje mag genieten. Langer dan je voor mogelijk had gehouden!
Door Aprilsnow
Wat een naar nieuws  :( Hopelijk is jullie nog veel tijd samen gegunt. Geniet van alle mooie momenten.
Hij heeft zo'n lieve zachte blik  :smitten:
Door Kaela
Dank jullie wel allemaal!

We nemen het dag bij dag en hopen dat al die dagen samen nog optellen tot een lange en fijne tijd. Het is nu in ieder geval zo fijn om te zien dat ie zich weer wat beter voelt en dat hij door de medicatie bepaalde angsten ook wat loslaat. Dat maakt genieten ook veel beter mogelijk.
Door Pauline
Ik hoop dat jullie nou tijd zullen hebben om te genieten van elkaar!  :-* Bijna 6...., pfff veel te jong.

En ja... op die wandeling, daar waren mijn jongens en ik ook bij, Oscar was geweldig. Hoewel ik een heel andere indruk had voordat ik hem ontmoette...

Sterkte lieve Karin!
Door Kim_S
Pauline schreef: Ik hoop dat jullie nou tijd zullen hebben om te genieten van elkaar!  :-* Bijna 6...., pfff veel te jong.

En ja... op die wandeling, daar waren mijn jongens en ik ook bij, Oscar was geweldig. Hoewel ik een heel andere indruk had voordat ik hem ontmoette...

Sterkte lieve Karin!
Jij ging daar even uitleggen hoe de stroomband werkte  ::) :biggrin2:

Karin, ik vond het vanzelfsprekend om tijdens de wandeling te zorgen dat andere honden bij Oscar weg bleven. Dat had hij gewoon nodig. Ik was niet anders gewend met Hooli. En zo was het voor iedereen gewoon leuk wandelen  :)
Knuf!  :-*
Door Pauline
Kim_S schreef: Jij ging daar even uitleggen hoe de stroomband werkte  ::) :biggrin2:

Karin, ik vond het vanzelfsprekend om tijdens de wandeling te zorgen dat andere honden bij Oscar weg bleven. Dat had hij gewoon nodig. Ik was niet anders gewend met Hooli. En zo was het voor iedereen gewoon leuk wandelen  :)
Knuf!  :-*
En jij dacht dat ik mijn jongens zo maar stroom zou geven! :o :o :o
Door Kim_S
Pauline schreef: En jij dacht dat ik mijn jongens zo maar stroom zou geven! :o :o :o
Toen kende ik je nog niet  ::) :P
Door Shanti en co
Ja met die wandeling deed Oscar het goed en was hij zo lief. En hij vond Shanti toen erg leuk. Al ging ze hem wel pesten door hem uit te dagen en net buiten zijn bereik te gaan staan.  ;D
Door Extreme
Je bekijkt het per dag, en hoopt zo steeds een dag erbij te kunnen optellen.
Ik hoop dat je nog vele dagen als een ketting  erbij mag rijgen, en aan het end een hele mooie, ketting in je handen hebt, die toch langer is dan verwacht.
De weg die jullie gegaan zijn was niet makkelijk, wel heel liefdevol, ook nu is jullie weg niet makkelijk, maar zal zeker net zo liefdevol zijn als de tijd ervoor.
Ik duim dat jullie nog een fijne tijd gegund is, geniet.
Door petralita
Oh das niet de wending die je had willen horen.
Hopen dat je langer van hem mag genieten dan vooraf mogelijk gehouden.
En inderdaad lekker genieten en leuke dingen doen.

Misschien ergens gemist, maar wat heeft hij eigenlijk?
Door Kaela
Thessa en Shanti schreef: Ja met die wandeling deed Oscar het goed en was hij zo lief. En hij vond Shanti toen erg leuk. Al ging ze hem wel pesten door hem uit te dagen en net buiten zijn bereik te gaan staan.  ;D
Vrouwen  >:(

Hij is nu een beetje boos, ik ben bij zijn vriendinnetje geweest en hij had mee gewild  >:(
petralita schreef: Oh das niet de wending die je had willen horen.
Hopen dat je langer van hem mag genieten dan vooraf mogelijk gehouden.
En inderdaad lekker genieten en leuke dingen doen.

Misschien ergens gemist, maar wat heeft hij eigenlijk?
Hij heeft LSI en spondylose. Het is vooral de LSI die hem veel pijn geeft. En door zijn enorme angst voor de dierenarts en handelingen aan zijn lijf zijn we heel erg beperkt in wat we aan behandelingen kunnen doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door