Das mijn tekst. Incl het slopen van de aldi molen.Angelique schreef: Ik begin met zo'n 4 teentje knoflook, wat chili erbij en een uitje. Even fruiten. Dan vlees erin, paprika,s champignong, courgette enz. Wat je wil. Dan een flinke scheut italiaanse tuinkruiden (potje aldi, molen erafbreken en dan een flinke scheut uit het potje) wat paprikapoeder, zout ,peper. Voor de saus gebruik ik gepasseerde tomaten en bij gebrek daaraan een blikje puree met wat water. Even alles laten pruttelen tot het gaar is. Daar nog wat kaas naar smaak bij en voila.
Bpwr lekker recept spaghettisaus
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bpwr lekker recept spaghettisaus
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bedankt allemaal! Daar kan ik echt iets mee. [emoji8]
- Angelique
- 5-sterren

Dus jij nomineert diegenen die het bedacht heeft om deze kruiden in een molentje te stoppen ook voor de nobelprijs van de stupidityNadia schreef: Das mijn tekst. Incl het slopen van de aldi molen.
Nou echt wel! Je hebt in het midden zo'n dopje wat eraf kan.. Zodat je de kruiden er "grof"uit kan krijgen.. Maar ook dat zet geen zoden aan de dijk.Angelique schreef: Dus jij nomineert diegenen die het bedacht heeft om deze kruiden in een molentje te stoppen ook voor de nobelprijs van de stupidity![]()
Zodra je genoeg eruit hebt met schudden en kloppen heb je lamme poot.
Ik gebruik de italiaanse kruiden van de aldi gewoon met molen 8)
Super, ik ga hier ook eens mee aan de slag.
- Angelique
- 5-sterren

Doe je wel lekker lang met je potje 8)koekje schreef: Ik gebruik de italiaanse kruiden van de aldi gewoon met molen 8)
Wij ook, maar het slopen van de molen vind ik toch wel een goed idee!koekje schreef: Ik gebruik de italiaanse kruiden van de aldi gewoon met molen 8)
Hier ook inderdaad de laatste keer dat ik italiaanse kruiden kocht blijkbaar met molentje gekocht. Heb er heel raar naar staan kijken toen ik hem thuis open maakte. Schiet inderdaad totaal niet op wanneer je het daarmee wilt gebruiken. Bleef maar draaien voordat ik fatsoenlijke hoeveelheid eruit had. Voor mijzelf de notitie gemaakt dat ik volgende keer kruiden op de markt koop, ook nog eens goedkoopAngelique schreef: Dus jij nomineert diegenen die het bedacht heeft om deze kruiden in een molentje te stoppen ook voor de nobelprijs van de stupidity![]()
Molens waar niets uit wilt komen, willen het soms ineens wel doen als je de andere kant opdraait. Ik moet vaker ineens de verkeerde kant draaien bij van die voorgevulde molentjes.
- Angelique
- 5-sterren

Er komt wel uit, maar veel te weinig. Ik gebruik vlot 1/4 potje voor een pan saus, dus daar valt niet tegen de draaien. Zelfde type zoutmolens zijn net zo prut, die lopen vast in geklonterd zout. De pepermolen is prima.koekje schreef: Molens waar niets uit wilt komen, willen het soms ineens wel doen als je de andere kant opdraait. Ik moet vaker ineens de verkeerde kant draaien bij van die voorgevulde molentjes.
Klopt, maar andere kant op kwam er nog minder uitkoekje schreef: Molens waar niets uit wilt komen, willen het soms ineens wel doen als je de andere kant opdraait. Ik moet vaker ineens de verkeerde kant draaien bij van die voorgevulde molentjes.
Aldi verkoopt ook groene kruiden (weet niet zeker of het italiaanse kruidenmix is) in strooipotjes
Hoef je alleen maar ff het strooiroostertje er uit te drukken en voila