Dit was soms wel wat meer dan een "druppie"

Halverwege het jaar kreeg Noor ineens vreselijk jeukende en ontstoken ogen.
Eerst wat huismiddeltjes geprobeerd, maar toen toch naar de DA gegaan die Isathal voorschreef wat niets hielp en daarna Gentapolycort oogdruppels.
Uiteindelijk kregen we de ontsteking onder controle maar ze bleef rode ogen houden en onze DA vermoedde een voedingsincompatabiliteit.
Kort daarop gingen we voor een paar maanden naar Spanje en we besloten de melk te vervangen door zelf getrokken bouillon en kijken of dat verbetering gaf.
Het hielp wel iets maar niet voldoende dus bloed laten prikken voor de Medisynx test.
En daar kreeg ik vandaag de verrassende uitslag van:

Noor heeft dus een ernstige systemische candida wat, naar ik zelf denk, door het jarenlange melkgebruik veroorzaakt is.

Ze moet nu 24 maanden het antimycoticum middel Kolorex Intestinal Care 1 x daags 2 capsules gebruiken + in de 3e en 4e week na aanvang probiotica Orthica Orthiflor Original.
Ze mag bijna geen groenten eten, alleen spruitjes en sperziebonen.
Wat vlees betreft heeft ze gelukkig geen voedselincompatabiliteit behalve fazant, wat ze nog nooit gegeten heeft en sardienen, die ze zelf al weigert te eten.
Gevogelte laat geen problemen zien maar is verhit getest. Dit is verplicht vanwege salmonelle besmetting.
Ik ga dat voorlopig even niet geven maar denk zelf dat ze er rauw ook wel tegen kan.
Wie het hele testrapport wil bekijken moet maar even een seintje geven