Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
Ruisje schreef: Hij heeft ook wel wat weg van een Podenco. :biggrin2:
Mijn moeder vond hem een nepherder.  :biggrin2:

Mijn idee was om een leuke foto met vallende blaadjes te krijgen, dat is helemaal gelukt maar Boekes houding had ik dan weer niet verwacht.  ;D
Door Shanti en co
;D Ja zo gaat het vaak op foto's waar ik ze allebei op probeer te zetten. Als ze er alleen op gaan kijken ze vaak braaf in de camera maar als ze samen moeten kijken ze om en om, of allebei gewoon niet.  :P
Door Ruisje
Thessa en Shanti schreef: ;D Ja zo gaat het vaak op foto's waar ik ze allebei op probeer te zetten. Als ze er alleen op gaan kijken ze vaak braaf in de camera maar als ze samen moeten kijken ze om en om, of allebei gewoon niet.  :P
... of ze zitten te schijten. :biggrin2:
Door Shanti en co
Gister zijn we met een groepje wezen wandelen. Er waren 2 wetters, een poedel en een klein hondje.
Het was heel leuk om het verschil tussen Boeke, de poedel en de wetters te zien. Boeke heeft van allebei wat weg maar is duidelijk geen poedel en geen wetter.
De honden deden het ook leuk samen, de bonte wetter en poedel zijn ook reuen maar het ging heel goed samen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Kaela
Wat leuk, deze vier zo bij elkaar!

Ik reageer niet zo vaak in je topic, sorry. Maar ik geniet wel elke keer van de foto's van lieve Boeke!
Door Shanti en co
Kaela schreef:Wat leuk, deze vier zo bij elkaar!

Ik reageer niet zo vaak in je topic, sorry. Maar ik geniet wel elke keer van de foto's van lieve Boeke!
Bedankt! Daar doen Boekje en ik ons best voor. :)
Borke schreef:Leuke foto's weer!
Grappig ook die foto's bij de fokker, van de honden die ik daar zie lijkt hij uiterlijk het meest op de poedel, klopt dat?
Hij begint nu met uitzwaren en krijgt steeds meer van de wetter weg, hij is nu bijna 1 dus hij heeft nog even om verder uit te zwaren. De voorzitter van de fac werkt hier en toen we tijdens de kerstmarkt naar hun kraampje liepen dacht zijn vrouw eerst dat er een wetter aankwam. :cool: Totdat ze ons herkende en wist dat het Boekjewoekje moest zijn. Daarnaast vragen mensen nu wel vaker of er wetter doorheen zit als ze Boeke zien.
De poedelreu had flink wat vacht dinsdag maar er was wel te zien dat Boekes kop nu al breder was en de stand van de ogen is ook meer wetter achtig. Lang niet zo breed als van de wetter maar er een beetje tussenin.
Qua lopen had hij en de rustige effectieve loop van de wetter en als hij druk werd het springerige van de poedel. Het was echt heel leuk om ze bij elkaar te hebben want toen was duidelijk te zien dat hij van allebei wat weg heeft, en echte kruising dus. :)

Alleen Boeke en poedel, hier kijken ze allebei dezelfde kant op en zijn de koppen wat beter te vergelijken.
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door