Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Gister zouden we na een week heel goed mijn best doen hamburgers bestellen. Hebben ze geen vegaburgers voor meneer meer  >:( >:( >:(. Echt heel erg flauw! Dus toen werd het een pizza voor meneer en een bak shoarma voor mij. Ik moet zeggen, dat was ook geen straf  :biggrin2:

Vanavond bloemkool met vallez burger. Weer even pas op de plaats. En ik ga stoofpeertjes voor meneer maken.
Door BusKay
- pien - schreef: Ik heb weer nul inspiratie voor vandaag, het wordt steeds erger  :-X
In de keuken staat een grote mysterybox 

OT:
Gebakken lever met gebakken uien, sperziebonen met mosterdsaus en aardappelpuree
Door - pien -
Lizzy schreef: Ik heb ook nul inspiratie. Ik heb wel zin in een groot glas Trappisten bier. Om te vieren dat mijn meeuw het weer doet :biggrin2:
Verklaar u nader...

O, er liggen nog winterwortels, aardappels en uien dus wordt het=hutspot  :D
Door Angelique
Lizzy schreef: Ik heb ook nul inspiratie. Ik heb wel zin in een groot glas Trappisten bier. Om te vieren dat mijn meeuw het weer doet :biggrin2:
Is toch ook lekker...zakkie chips erbij..en weer klaar voor vandaag  :biggrin2:
Door Mieke L.
Angelique schreef: Gisteren een Shepperds pie, was verrassend lekker  :)
Mijn Engelse zwager heeft dat ook wel eens gemaakt ik vond het heerlijk!
Wij eten rijst (wit) cola kip (bruin) gemarineerde kipkluifjes uit de airfryer (hopelijk niet zwart zoals de laatste keer  ::)) en sperciebonen (groen)
Door Lizzy
Nou, ik moest naar de peut vanmiddag en daarna boodschappen doen dus geen tijd meer om een Trappist koud te leggen. Dan maar een wijntje om het te vieren. En ik maak wat groentensoep en een vega burger op een pita broodje erbij (best lekker, met rucola, tomaat, ui, kaas, avocado en een dotje homemade knoflooksaus).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door