Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door galgo
jasmijn schreef:

We hebben de sleutels!!!!!!!!!

het is van ons, het is van ons, het is van ons, het is van ons!!!!!!!
GEFELICITEERD!!! Nu is het echt.
Door jasmijn
Tnx iedreen  :biggrin2:
Gister de helen dag daar geweest en het was geweldig  :D

Haku vind de tuin geweldig, voor en na deel is dat hij niet in de tuin wilt plassen of poepen dus hem even snel in de tuin laten zit er niet in maar het gaat dus ook niet ondergepiest worden  :biggrin2:
Gelukkig is het daar heerlijk lopen en houd iedreen zijn hond netjes aan de lijn dus zo veel fijner  8)
Vervelen doet hij zich niet meer want alles moet ondekt worden en hij heeft een helen nieuwe buurd om af te snuffelen  :biggrin2:

Er zit een groep van 10 ganzen in de sloot voor ons en die ganzen zijn dus van de buurd, worden gevoerd door mijn buurvrouw en hebben de hemel op aarden daar.
Voordeel is ook dat het super waakhonden zijn dus er word niet in gebroken in onzen straat  :biggrin2:
Ik voel me er nu al thuis  8)

Er zijn wel na delen zo als de big bazaar in het winkelcentrumpje op de hoek van de straat, veel te veel leuke dingen voor veel te weinig geld  ::)
Dus daar mag ik voortaan van me zelf niet meer met mijn pin pas naar toe, enkel met een briefje van 10 euro 1 keer per week  :biggrin2:

Foto's volgen nog  ;)
Door dinky89
Vandaag huisje wezen kijken dat eigenlijk net boven ons gestelde budget valt.
Was wel erg mooi maar denk niet dat we iets van de vraagprijs af kunnen krijgen  :-\
Nu dus maar nachtje over slapen......
Door lianneke
dinky89 schreef: Vandaag huisje wezen kijken dat eigenlijk net boven ons gestelde budget valt.
Was wel erg mooi maar denk niet dat we iets van de vraagprijs af kunnen krijgen  :-\
Nu dus maar nachtje over slapen......
Bieden kan altijd toch?
Door dinky89
Klopt, al was het duidelijk dat we niet enige geïnteresseerde waren. Losten ander stel af dat net bezichtiging had afgerond en ook vandaag zijn daar weer bezichtigingen. Zal in elk geval mijn vader inschakelen, die zit er wat meer in  ;)
VL wil er het weekend nog rustig over denken  ::)
Door Angelique
Dat is dan wel balen ja, dan heb je 2zaken tegen....te hoge vraagprijs en drukte rond het huis. Dan is men ook minder snel geneigd een lager bod te accepteren.  :-\
Door lianneke
dinky89 schreef: Klopt, al was het duidelijk dat we niet enige geïnteresseerde waren. Losten ander stel af dat net bezichtiging had afgerond en ook vandaag zijn daar weer bezichtigingen. Zal in elk geval mijn vader inschakelen, die zit er wat meer in  ;)
VL wil er het weekend nog rustig over denken  ::)
Als er meer gegadigden zijn wordt het lastig ja.
Door dinky89
Hebben voor nu besloten dat we schoonvader zondag vragen wanneer hij volgende week mee zou kunnen en dan kijken of we nog een tweede bezichtiging met hem erbij kunnen doen of dat het dan inmiddels al is verkocht.
Zouden de badkamer op de bovenverdieping wellicht willen vergroten maar dat moet dan wel mogelijk zijn en hij heeft bouwkundige kijk op zaken aangezien hij voor zijn pensioen in de bouwwereld werkte.

We zullen zien of het zo zou mogen zijn of dat we verder moeten kijken
Door petralita
Kijken is niet altijd kopen, dus wat let je om een bod uit te brengen die jou ook goed bevalt. Te hoog inzetten heb je misschien later spijt van.
Accepteren ze het niet, jammer voor hun, als ze zich bedenken hoor je het wel. Een vraagprijs zegt bij lange na niet altijd alles.
Dit huis waar ik nu woon was ook veel interesse, zelfs mensen die al bouwtekeningen wilden en een architect aan het werk zetten, maar verkocht werd het niet... Heb er zelf vaart achter gezet en met een stuk lager bod is het wel gelukt. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt so to speak.
Door baileys
Ik heb vandaag de verkoopakte getekend. Weer een periode afgesloten. Gelukkig wel al een poosje aan een hele leuke nieuwe begonnen :-)
Door dinky89
Klopt Petra, daarom denken we ook even na. Willen geen overhaaste beslissingen nemen waar we later spijt van krijgen.

Gefeliciteerd baileys :-)
Door Angelique
baileys schreef: Ik heb vandaag de verkoopakte getekend. Weer een periode afgesloten. Gelukkig wel al een poosje aan een hele leuke nieuwe begonnen :-)
Gefeliciteerd! Het kan maar definitief achter de rug zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door