Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Kaio schreef: ;D grapjas
Maar hij doet het weer, deze keer werkt knopjes rammen etc  :biggrin2:
Maar eh vraag me af waar het branderonderdeel blijft.
Volgens mij moet je toch terug naar de goede oude tijd met de zinken tijl en gewoon een keteltje gekookt water. Laat dat HR nou maar zitten..
Door Kaela
Vanmorgen kar opgehaald. Dit keer voor de "doe het zelf" optie gegaan, met het idee dat als het weer mis zou gaan, ik het in ieder geval zelf zou hebben gedaan. Maar alles ging goed, dus ik kon mooi op weg.

Eerst kast ophalen bij een lieve BP-er. Na een tour door het doolhof van straatjes (als je niet keren kan moet je net zo lang doorrijden tot je een rotonde tegenkomt  ::) ) heel stoer achteruit ingeparkeerd. Vraag niet hoe, maar het lukte  :biggrin2:. Daarna naar huis, naar de stort en de kar weer terug brengen. Dat kon gelukkig allemaal zonder achteruit rijden. Het is hier weer heerlijk opgeruimd, allerlei zooi die te groot was voor in de auto mooi weg kunnen rijden.

Morgen gaan we de kast in elkaar zetten. Maar nu eerst een rustig avondje, is wel weer verdiend.
Door Kaio
BusKay schreef: Volgens mij moet je toch terug naar de goede oude tijd met de zinken tijl en gewoon een keteltje gekookt water. Laat dat HR nou maar zitten..
Jup ik moest terugdenken aan mijn oma in hongarije, eerst koud water laten lopen, dan hout in zo'n metalen toren die naast het bad stond en dan vullen met bloedheet water en dan door ma testen of het badwater goed is en dan maar badderen. De minst vuile het eerst  ;) want dat blijf je niet doen  :biggrin2:
Beterschap Kim. Ziek rustig uit. :-*

Vandaag lekker gewandeld, daarna hard gewerkt en vanavond Charlie geborsteld. Nu benen omhoog op de bank, andere houding gaat niet meer. ::)
Morgen richting Hoofddorp, dan wordt Charlie weer gekortwiekt. :biggrin2:
Dan komende week de laatste week volle revalidatie, 11 maanden dan achter de rug! Hierna zal nog een klein stukje begeleiding blijven.
Door Lizetta
Vanmiddag van de trap gevallen is al de 2e keer dit jaar. gelukkig nu alleen m'n knie en geen hersenschudding. wel een beetje jammer van m'n vrije weekend.
en nu ook al de hele avond misselijk, ik hou zo van mijn gestel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door