Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: Appelmoes gemaakt  ::)
Hoeveel liter heb je inmiddels? En hoeveel appeltaarten liggen er al in je vriezer? :biggrin2:

Hier vandaag klusmensen in en weer uitgelaten en verder heel veel gewerkt.
Zelfs Charlie was moe van het onder het bureau liggen. Afbeelding
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: Hoeveel liter heb je inmiddels? En hoeveel appeltaarten liggen er al in je vriezer? :biggrin2:

Hier vandaag klusmensen in en weer uitgelaten en verder heel veel gewerkt.
Zelfs Charlie was moe van het onder het bureau liggen. Afbeelding
1 pannejte, maar mener Lique kwam meteen met bakjes aanhollen, dus volgens mij vond die het wel lekker  :biggrin2:

Appeltaarten halen hier de vriezer niet  8)

Van klusjesmannen kun je moe worden ja  :biggrin2:
Angelique schreef: 1 pannejte, maar mener Lique kwam meteen met bakjes aanhollen, dus volgens mij vond die het wel lekker  :biggrin2:

Appeltaarten halen hier de vriezer niet  8)

Van klusjesmannen kun je moe worden ja  :biggrin2:
Die meneer Lique haha, dat wordt met grote pannen  aanpoten Lique,  veel moes maken. Afbeelding

Wanneer staat de volgende taart op de planning?::)

Ja, bouwmensen zijn vermoeiend ja. Maar nu wel heerlijk dubbel glas in mijn kantoor.
Door BusKay
Volgens mij kunnen we het energielabel beter in de kliko gooien... ook dat op huizen dan want dat slaat ook nergens op (geen controle)

http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/dyson-bosch-sjoemelt-la-volkswagen-met-stofzuigers

Verder:
Drones die honden uitlaten

Een drone die de hond uitlaat lijkt anno 2015 niet volstrekt onmogelijk. Drones worden dan ook steeds populairder. Het idee is er al, maar het lijkt er eerder op dat de hond de drone uitlaat.
Laatst gewijzigd door BusKay op do 22 okt 2015, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
Hmmm ik heb er iets mee met de sjoemelaars geloof ik  :biggrin2:
De beste, leukste auto waarmee ik ooit gereden heb, vw passat, dikke tdi, ( met straalmotoren  :biggrin2: )
Na jarenlang dyson gehad te hebben en ontevreden over de laaste, plus zelfs bang om te stofzuigen vanwege het geluid, euh kabaal( was iets mis met de motor) heb ik een andere mega goed zuigende en fijne stofzuiger ( en vooral stille) : de bosch  :biggrin2:
Door eelke
Ik heb bereikbaarheidsdienst deze week. Dus ik moet mijn telefoon opnemen. Alle instanties die mijn telefoonnummer hebben, en dus altijd overdag bellen, bellen nu ook gewoon. En normaal neem ik dan niet op of staat mijn telefoon uit, want in de ochtend ben ik altijd vrij.

Maar nu moet ik opnemen, want ik kan niet ruiken waarom iemand belt  ::) ohh ik heb toch altijd zo'n hekel aan die dienst he. Heel je vrije tijd naar de sodemieter.

Anfin, nog tot maandag 23.00 en dan ben ik er voor dit jaar weer vanaf.
Door eelke
Haha keuringsdienst van waarde over het slachten van kippen;

Ik heb zon kip gekocht en ik vraag me af hoe die is doorgegaan?
'pakt iemand hem bij de poten en dan trekken ze zo de kop eraf'
Oh want ik wilde aan mijn kinderen vertellen hoe dat gebeurd...
'oh dan kunt u beter zeggen dat de kuikentjes gewoon in slaap vallen'

Als het niet zo triest was zou het best grappig zijn  ::)
Door Angelique
eelke schreef: Haha keuringsdienst van waarde over het slachten van kippen;

Ik heb zon kip gekocht en ik vraag me af hoe die is doorgegaan?
'pakt iemand hem bij de poten en dan trekken ze zo de kop eraf'
Oh want ik wilde aan mijn kinderen vertellen hoe dat gebeurd...
'oh dan kunt u beter zeggen dat de kuikentjes gewoon in slaap vallen'

Als het niet zo triest was zou het best grappig zijn  ::)
Wel weer heel bizar hoor zo'n slachtlijn.  :-X
Door Kaio
Neeêeeeeeeee!
Mag ik weer ff vloeken. Het is weer weekend. Deja-vu weekend om precies te zijn.
Ketel doet het weer niet, geen verwarming geen warm water, en tuurlijk weer in het weekend  :-X

Reset, reset, allerlei knopjesen  :duimen:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door