Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Angelique schreef: Waren de zuurkoolkroketten op  :biggrin2:

Hier peenuienstamp.
Lizzy schreef: Ik wilde gaan vragen of de carnivoor kroketten op waren :biggrin2:
Stelletje grapjurken. Afbeelding Afbeelding

Denk doe het goed bij Lizzy met een groentekrokret en hou Lique te vriend door even geen zuurkool te eten. Weer niet goed. Afbeelding Afbeelding
Door Mieke L.
Dochterlief en vriendinnetje hebben gekookt. Gebakken aardappels, doperwtjes en runderworst met jus. Het heeft me zo lekker gesmaakt. Was lang geleden dat ik doperwtjes heb gegeten.
Door eelke
Bami. Maar ik ben nog steeds met mezelf in discussie wanneer ik het dan ga eten, want ik moet werken van 16.00 tot 21.30 en dan kan het niet... Maar 15.30 is weer zo vroeg.
Door koekje
eelke schreef: Bami. Maar ik ben nog steeds met mezelf in discussie wanneer ik het dan ga eten, want ik moet werken van 16.00 tot 21.30 en dan kan het niet... Maar 15.30 is weer zo vroeg.
Ik zou de ene helft zo eten en de andere helft als je weer thuis komt.
Door eelke
koekje schreef: Ik zou de ene helft zo eten en de andere helft als je weer thuis komt.
Ik eet alles nu maar. En dan neem ik nog wat mee voor later op de avond, dan kan ik als ik thuis kom nog ff sporten. Anders valt dat weer zo zwaar op de maag...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door