Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oooh nee wat verdrietig  :'( :'(

Eerst al dat je na een paar dagen hebt moeten constateren dat Drop toch niet bij jullie paste, dat is al verdrietig omdat je daar niet vanuit gaat als je hieraan begint. En dan blijkt dat ze ziek is, zo ernstig dat het beter is om te euthanaseren  :'(

Hoe jammer en hoe verdrietig voor jou, je gezin en voor Yvette. Heel veel sterkte met het verwerken jullie kenden haar nog maar net en ze zou niet blijven maar zo'n beestje gaat je toch in het hart zitten  :'(

het zit jullie niet mee. Ik hoop dat er, wanneer jullie eraan toe zijn, een leuke hond die past in je gezin voorbij komt die alle tegenslag van nu gaat goed maken  :-*
Kim_S schreef: Drop blijkt een levershunt te hebben, en ze wordt zo geeuthanaseerd omdat het niet meer goedkomt...  :'( :'( :'(

We zijn er allemaal kapot van  :( :'(
:o :o :o :o :o :o :o

Neee! Wat afschuwelijk! Ze was gisteren nog zo'n heerlijke knuffelkont!

Wat zal dit jullie rauw op het dak vallen, zeg. Wat een wervelstorm aan emoties - en het was toch al zo'n emotionele toestand...

Ik ben blij dat ik haar nog even heb mogen leren kennen. :'( Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal. Wat hard... :'( :'( :'( :'(
Allemachtig,  :o :o :o!!! Wat verschrikkelijk... Ik vind het echt enorm verdrietig voor jullie allemaal. Jullie die je zo aan het hechten waren aan die lieve, mooie Drop  :'(.

Ontzettend veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen. Jeetje, rust zacht lieve Drop.
Kim_S schreef: Drop blijkt een levershunt te hebben, en ze wordt zo geeuthanaseerd omdat het niet meer goedkomt...  :'( :'( :'(

We zijn er allemaal kapot van  :( :'(
Wat enorm sneu, zeker omdat jullie haar alle goeds gunde, zowel jij (en jouw gezin) als Yvette.

Heel goed dat Yvette zag dat er iets medisch aan de hand was en dat het niet aan de situatie lag.
Sterkte voor alle partijen.
BusKay schreef: Wat erg... heel veel sterkte..

Wel vreemd dat het zich bij jou "openbaarde" in de vorm van afwijkend gedrag. Dit zou normaal bij Yvette zich toch ook moeten laten zien of voeren jullie zo verschillend?
Ik vind het eigenlijk alles behalve vreemd, het hondje heeft stress gehad zowel positief als negatief door het verhuizen en dat kan nou net de laatste druppel zijn voor een hond met levershunt. Er heeft niemand iets kunnen doen, kunnen voorkomen of veroorzaken, het is geen ras waar je levershunt bij hoeft te verwachten. Een levershunt is aangeboren, ze had gewoonweg een tijdbommetje in haar lichaam, en het is meer dan klote dat het dan net naar boven komt als ze haar gouden mand gevonden heeft..

Heel veel sterkte aan alle betrokkenen!!
Wat een drama is dit :'(
Zoveel inzet en liefde voor Droppie vanuit Yvette en Kim en  familie om haar een toekomst te geven en dan verslagen door zoveel overmacht.
Heel veel sterkte aan jullie allen om dit een plek te geven.
Door Kaela
Wat een ongelooflijk verdrietige afloop voor jullie allemaal  :'(. Dit had niemand aan zien komen. We hebben allemaal nog van de filmpjes hier zitten genieten, waarop een vrolijke en fitte Droppie te zien was.

Heel veel sterkte Kim, meneer Kim en kids. En heel veel sterkte Yvette. Het leven is soms zo oneerlijk  :'(

Dag lieve Droppie  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door