Zou het beter gaan als ik een mix maak met ander vlees? En waar kan ik hart het beste mee mengen dan, of maakt dat niet uit?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
geer schreef: Wat voor hart geef je?? Lamshart is vetter dan runderhart, misschien dat het daardoor komt??O ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk!
geer schreef: Wat voor hart geef je?? Lamshart is vetter dan runderhart, misschien dat het daardoor komt??Het is runderhart. Lamshart heb ik nog niet geprobeerd omdat hij van runderhart al kotst.
Sunshine schreef: Het is runderhart. Lamshart heb ik nog niet geprobeerd omdat hij van runderhart al kotst.Maar het kan ook zijn dat hij van lamshart helemaal niet kotst
sylvia schreef: Maar het kan ook zijn dat hij van lamshart helemaal niet kotstDan moeten we lamshart toch maar proberen.
Nelly schreef: Is het niet mogelijk dat hij te gulzig eet en daardoor moet kotsen?Zou ook kunnen. Maar Max kotst niet zo vaak, en alleen van hart.
Seppe schreef: Geef je het als basis? Ik beschouw het als orgaanvlees (gekeken naar samenstelling) en vermeng het dus steeds met een (6x) groter deel spiervlees (en bot). Misschien heeft het daarmee te maken...Nee, de basis is vlees met bot, maar ik meng liever niet. Als ze het dan niet eten weet je niet welk ingrediënt ze niet willen eten, vandaar.