Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vol goede moed vanmorgen naar de hondenclub vertrokken, puppy examen afgenomen, in de regen, puppycursus gegeven, in de regen. Zelf met de hondjes bezig geweest, in de regen, en dat betekende dat we voor ons doen vroeg de brui aan hebben gegeven. Droge broek aan gedaan, verwarming op standje tropisch gezet, 21 graden en nu onder het dekbed opwarmen. Buiten zijn vind ik heerlijk maar dit natte jaargetij is niet mijn favoriet...
Door Martine-Tom
Net weer eens aan het schilderen geweest, nu moe maar voldaan...dus ga zo lekker met tom aan de wandel en schuif aan bij Nynke voor een warme hap :biggrin2:
Hier een grote vriezer verhuizing achter de rug. Ging zeer gladjes met alle hulp, dus die stond al netjes beneden bij de aankomst van zijn nieuwe baasjes. Konden we nog even gezellig een bakkie doen.
En de kast die bij mij is komen wonen staat ook al. :biggrin2:
Door Kim_S
Charlie's Angel schreef: Hier een grote vriezer verhuizing achter de rug. Ging zeer gladjes met alle hulp, dus die stond al netjes beneden bij de aankomst van zijn nieuwe baasjes. Konden we nog even gezellig een bakkie doen.
Mooie vriezer had je  :biggrin2:
Hij is nu helemaal afgeladen vol weer vertrokken. Mijn grote vriezer is ernstig leeg ineens  :-X :biggrin2:
Door kira
Lekkere taart gebakken lekkere asperges en zalm gemaakt. Naar de roofvogels geweest en zo een gave uil vastgehouden, valk van mijn hoofd een kuikentje laten eten. Tis duidelijk ik had valkenier moeten worden wat een gave dieren. Verder met iedereen een loopje gedaan in weer een nieuw bos, dame was binnen een seconde in haar wereld en niet meer bereikbaar, ze zwikte door alle poten maar moest wandelen, zo benieuwd of het met braces beter gaat.
Door Kaela
Ik heb Oscar gister 2 keer zelf in de auto kunnen doen  :groupwave2:. Bij vertrek thuis en na een heerlijke wandeling onderweg.

Helaas wilde hij na het kraambezoek, waar de hele reis om te doen was, eigenlijk niet meer in de auto en raakte hij op de terugweg over de zeik. Toen is meneer K weer achterin gaan zitten en gelukkig ging het toen beter, want we moesten nog een uur.

Vandaag maar even een hele luie dag voor meneertje, want morgen heeft ie een feestje!
Door Kaio
Vandaag nog weinig, behalve zorgen maken om Maci - wat dus weinig zin heeft, dat veranderd immers weinig -
Ga nu maar mijn pipo Fozzel meenemen voor een goede wandeling, doet hopelijk goed.
Door zurca
Afgelopen zaterdag Ziggy voor het eerst na haar operatie weer los laten lopen...
We kwamen het strand op, ze zat nog aan de lijn, en ging helemaal uit haar stekker. Ai daar was ik al bang voor....Toen riem los en daar ging ze uit de startblokken. Volle snelheid over het strand. Ze kwam terug....remde af...en we konden haar nog net opvangen :-X Waarschijnlijk waren haar spieren in haar achterhand compleet verzuurd want haar achterpoten konden haar gewicht niet meer dragen. Even een stevige massage, even tot rust komen, voorzichtig weer in beweging en gelukkig na wat gewankel liep ze weer normaal mee. Pfhoe slecht voor je hartkleppen. Ze zal weer conditie om moeten doen en eigenlijk moet ze meer doseren maar tja....bij Ziggy is het "los = crossen tot je moe bent" ::)
Nu zal ik proberen of ik haar volgende keer eerder kan laten stoppen door worst mee te nemen maar of dat zal lukken :-\

Ze lijkt er verder geen last van (gehad) te hebben, gelukkig maar.
Door zurca
Nou ze was er echt aan toe om even los te gaan. Ze was met wandelen al zo hupsig en dan kan zo van uit het niets gaan bokken en jojo-en :biggrin2: Eigenlijk had ik nog een weekje willen wachten maar ze was met de wandeling zo "opgepompt" dat we besloten een stukje strand op de wandeling mee te pakken. Nouja het was wel even schrikken maar wel te verklaren want hoewel ze voor de operatie nog wel los had gelopen was het toen meer lopen en even een kort sprintje en meer niet. Dus al met al had ze al maanden niet vol gas kunnen geven. Die spieren wisten niet wat ze overkam ;)
Charlie's Angel schreef: Hier een grote vriezer verhuizing achter de rug. Ging zeer gladjes met alle hulp, dus die stond al netjes beneden bij de aankomst van zijn nieuwe baasjes. Konden we nog even gezellig een bakkie doen.
Nou, ik ben nog steeds helemaal happy over hoe het gisteren bij jou verliep! De tijd die we daardoor wonnen hebben we weliswaar bij Hilje weer ruimschoots verkwanseld :biggrin2:, maar uiteindelijk waren we tegen zessen bij The Kim.

En de kast is al in elkaar gezet? Hoera! Zit je nou de hele tijd verliefd met de schuifdeur te schuiven? ;D
Kim_S schreef: Mooie vriezer had je  :biggrin2:
Hij is nu helemaal afgeladen vol weer vertrokken. Mijn grote vriezer is ernstig leeg ineens  :-X :biggrin2:
Als je dat vervelend vindt, Kim, dan wil ik je wel te hulp komen, hoor. :angel: :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Nou, ik ben nog steeds helemaal happy over hoe het gisteren bij jou verliep! De tijd die we daardoor wonnen hebben we weliswaar bij Hilje weer ruimschoots verkwanseld :biggrin2:, maar uiteindelijk waren we tegen zessen bij The Kim.

En de kast is al in elkaar gezet? Hoera! Zit je nou de hele tijd verliefd met de schuifdeur te schuiven? ;D
Heerlijk toch die extra tijd bij Hilje! Mag ook wel met zo'n lange rit. :-*

hahahaha, ja, die schuifdeur is wat zeg! Maar ik ben er heel blij mee! :-*
Kapot, eigenlijk met hoofdletters... We zijn al een poos tussen het werk door bezig met de tuin, vandaag was een dag dat een aantal vrienden ook konden helpen, maar het is herfstvakantie hier, en op maandag pas ik ook altijd op de 2 neefjes... Dus met 5 kinderen naar ballorig geweest van half 10 tot half 3. Iedereen heeft de kids ondertussen uitgeteld op bed liggen en voor mij wordt het ook geen 22.00 uur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door