Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
BusKay schreef: Bah mi , Pak Snot in zoetzure tomatensaus, Varkenshaas met Thaise satésaus, Japans omeletje, Atjar
Klinkt bijna lekker. :biggrin2:

Ik heb donkere pistoletjes met lekkere salades erop gegeten.
Door CindyMayella
Kids zijn logeren bij opa en oma, dus wij hadden geen zin om te koken..... Dus gister maar pizza in de oven gedaan en vandaag bij de bekende toko in Voorburg gehaald...... Was errug lekker, maar zit echt vol  ::)... Wat we morgen eten is een vraagteken.... Kids mogen kiezen als zij daar logeren, dus als we ze morgen gaan ophalen, is het een verrassing.....
Door Mowgli
Bij mijn zus gegeten en mijn zwager had gekookt: zelfgenseden (beetje te knapperige) patat uit de airfryer, een hamburger, (te gare, want te lang in de snelkookpan) broccoli en vanille yoghurt met stoofperen toe.
Door - pien -
Mowgli schreef: Bij mijn zus gegeten en mijn zwager had gekookt: zelfgenseden (beetje te knapperige) patat uit de airfryer, een hamburger, (te gare, want te lang in de snelkookpan) broccoli en vanille yoghurt met stoofperen toe.
Ik las even niet goed: hamburger uit de snelkookpan  :nono2: ;D
Door Mowgli
- pien - schreef: Ik las even niet goed: hamburger uit de snelkookpan  :nono2: ;D
;D ;D ;D Ik wil niet weten hoe de hamburgers daar uit zouden komen  :biggrin2: Mijn moeder maakte vroeger wel sudderlappen / draadjesvlees in de snelkookpan.
Door - pien -
Mowgli schreef: ;D ;D ;D Ik wil niet weten hoe de hamburgers daar uit zouden komen  :biggrin2: Mijn moeder maakte vroeger wel sudderlappen / draadjesvlees in de snelkookpan.
Ik vond het ook erg raar, maar ja, weet ik hoe jouw zwager gewend is te koken  ;D
Precies, dat zou nog prima gaan ;)
Door BusKay
Charlie's Angel schreef: Klinkt bijna lekker. :biggrin2:
We hebben gesmuld!!  :biggrin2: :biggrin2:

Vandaag een Knoflookkip (das geen kip die uit z'n bek stinkt) met salade en gebakken krieltjes.

Bezoek is straks weer welkom...
Door BusKay
koekje schreef: Slaaistamp. Met dood varkentje in worstvorm.
Hoe zag je dat het een varkentje was?? Zaten de pootjes er nog aan??
Door Mowgli
Een gehaktbal, kruimige aardappels, bloemkool met een (lammetjes)papje, stoofperen en toe hadden we vanillevla, karamelvla, chocoladevla en yoghurt. Als toegift hebben we nu koffie met door mijn moeder gebakken kersentaart.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door