Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Oo wat jammer zeg. Maar een goede keus denk ik zo. Het is nu eenmaal zo dat de hond bij jullie als gezin moet passen.
:bigarmhug:

Is het niet zo trouwens dat Droppie andere honden mist? Omdat ze daar eerst zoveel mee bezig was? Vraag ik me af.
:'( Oh Kim, wat jammer en hartverscheurend. Moeilijke, maar terechte beslissing.
Spijtig dat Yvette geen passende match voor jullie heeft kunnen organiseren.

Heel veel sterkte, dit is voor jullie én Droppie mega-ruk. :bigarmhug:
Door zurca
Wat een verdrietige en moeilijke beslissing Kim...
Knap dat jullie je verstand laten spreken terwijl jullie hart vast iets heel anders roept! Simpel gezegt, als het niet gaat, dan gaat het niet en dan kun je dat beter nu beslissen dan de situatie voort laten gaan en dan later alsnog deze (en dan zo mogelijk nog moeilijkere) beslissing moeten maken.

Dikke knuffel voor jullie :bigarmhug:
Ach wat een verdrietig nieuws. Daar zijn uiteindelijk proefplaatsingen ook goed voor.
Maar wat jammer dat jullie de mooie meid waar je zo'n klik mee had weer moeten laten gaan. Dappere keuze om dat toe te geven en wellicht de beste voor zowel jullie, jullie gezin en Droppie.
Het is jammer voor iedereen.

Droppie is een hond die de tijd nodig heeft om te wennen en die nu wel heel veel prikkels te verwerken krijgt.  Door dat er om wat voor een reden dan ook geen rust voor haar te vinden is word ze steeds drukker.

Nieuw huis, jonge kinderen is al genoeg hersenwerk in week 1
Al even contact gehad maar als ik je verhaal hier nog eens nalees... Jee, jullie doen echt ontzettend je best! En de kinderen, geweldig! Als het dan niet ook maar een ietsje pietsje beter gaat of er een opening is om te trainen dan is dit voor jullie de enige en beste optie hoe verdrietig ook.

Hele dikke  :bigarmhug:!
Wat jammer dat Droppie niet de hond voor jullie blijkt te zijn.
Maar jouw kinderen gaan voor. Gelukkig is daar ook begrip voor.

En jullie perfecte hond is ergens, alleen moet nog gevonden worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door