Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Gezellig!

De meneer is naar een 2 en een half uur durende film die om kwart voor 11 begon. En dan moet ie nog naar huis komen...

Ik ben inmiddels weer thuis, maar de guppen moeten eigenlijk nog uitgelaten worden. Maar het is donker en het regent. Dus ik had bedacht dan toch maar op meneer te wachten...
Door Mieke L.
eelke schreef: Gezellig!

De meneer is naar een 2 en een half uur durende film die om kwart voor 11 begon. En dan moet ie nog naar huis komen...

Ik ben inmiddels weer thuis, maar de guppen moeten eigenlijk nog uitgelaten worden. Maar het is donker en het regent. Dus ik had bedacht dan toch maar op meneer te wachten...
kwart voor 12, kwart voor 1, kwart over 1.... dan moeten we minstens een uur volmaken voordat ie thuis is
Door eelke
Mieke L. schreef: kwart voor 12, kwart voor 1, kwart over 1.... dan moeten we minstens een uur volmaken voordat ie thuis is
Voor hij thuis is nog wel 1,5 uur inderdaad...  :-\ anders moet ik de regen in  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door