Paul_Barte schreef: Onze Maltezer gaat gewoon mee met de hoofdwas en uiteraard met Omo wit of Witte Reus![]()
BPWR hondenshampoo
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR hondenshampoo
Mijn smurf past pusies in een emmer .....
Daarna in de spoelbak in de keuken en smurf is weer schoon
Daarna in de spoelbak in de keuken en smurf is weer schoon
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik gebruik de shampoos van K9 tegenwoordig.
Sinds ik een webshop heb test ik eerst alles zelf op m'n eigen honden ( voor zover dat kan ) en moet zeggen dat ik deze shampoo erg fijn vind. En dan de aloe Vera shampoo
Sinds ik een webshop heb test ik eerst alles zelf op m'n eigen honden ( voor zover dat kan ) en moet zeggen dat ik deze shampoo erg fijn vind. En dan de aloe Vera shampoo
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Geen flauw idee of dat zo is. Het komt niet vaak voor dat ze stinkend naar rijpe lijken thuiskomen, en dan vind ik het niet bezwaarlijk een milde-want-ecologische shampoo van mezelf te gebruiken.petralita schreef: Van haarzeep voor mensen zeggen ze toch dat het een andere ph heeft dan de huid van de hond?
Gebruik ik ook al jaren voor de poppeloppiesLil schreef: hier bevalt de jean peau het beste.
-
Henny V.
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik gebruik de natuurlijke shampoo van Menforsan en als het nodig is difencare van de dierenarts.
das te zien... stralend witPaul_Barte schreef: Onze Maltezer gaat gewoon mee met de hoofdwas en uiteraard met Omo wit of Witte Reus![]()
hoop verschillende soorten, ik heb wat uit te zoeken nu 
dank voor de reacties!
dank voor de reacties!
Alle adviezen klinken goed, op de beau-beau na. Die zou ik vermijden.