Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela schreef: Tuut staat weer voor de deur. Blij toe, hoop stress van gehad, maar uiteindelijk is het netjes opgelost.

Oscar was gisteren niet in orde. Ging wel liggen, maar legde zijn kop niet neer. De hele dag niet. Vannacht piepperig en elke keer als we keken lag hij ook "rechtop". Vanmorgen ook nog, maar in de loop van de ochtend ging hij steeds eventjes plat liggen en nu ligt ie eindelijk lekker te ronken. Geen idee waar hij last van had en daardoor erg bezorgd, maar het lijkt weer vanzelf goed te komen.
Lees/reageer maar af en toe in dit topic. Maar jeetje, ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Mocht je hem wel aanraken overal waar hij dat toestaat? Ik hoop dat het hierbij blijft en hij weer gewoon zijn oude ik is!
Door Kaela
DJ en Doerak schreef: Lees/reageer maar af en toe in dit topic. Maar jeetje, ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Mocht je hem wel aanraken overal waar hij dat toestaat? Ik hoop dat het hierbij blijft en hij weer gewoon zijn oude ik is!
Ja ik heb zijn buik gevoeld enzo en dat was geen punt. Hij had ook verder geen opvallende symptomen, behalve dat gekke liggen. Normaal weet je wel of ie buikpijn heeft, of last van zijn rug of zoiets. Maar ja, wanneer besluit je naar de dierenarts te gaan? Met leenauto waar eigenlijk geen hond in mag. Als ik vanmorgen geen verbetering had gezien, had ik wel gebeld. Onze dierenarts weet voor ons de afweging te maken wanneer te komen. Maar het is wel een grote opluchting als het vanzelf over gaat!
Door Nynke
Martine-Tom schreef: Gister moest Tom 2 uur lopen in het Kralingse bos en vanmorgen moest ie mee met Nynke en de wolven, weer anderhalf uur lopen :'(
:'( :'( :'( :'(  het arme kind  :'( :'( :'( 

OT: Een heerlijke wandeling gemaakt tussen de middag met Martine en Tom op het Eiland van Brienenoord. De 4 Schotse Hooglanders stonden letterlijk naast het pad, dus hondjes aangelijnd en er langs gelopen, geen probleem. Ik vind het wel koud  :-\ :-X

Verder hebben we geweldig leuke honden aan Mayla en Yesco  :thumbsupup: :thumbup: :thumbsupup:  Binnenkort komt er een verhaaltje met foto's op de website van de stichting, zodra die er is zal ik een linkje plaatsen.
Door jasmijn
Angelique schreef: Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.  ::) :biggrin2:
dan kan je toch appeltaart vullig maken en die in potten wekken, wil je eens appeltaart maken hoef je alleen het deeg te maken en hop zo'n pot er in :biggrin2:
dan heb je in een geen tijd een vers gebakken overheerlijke warme appeltaart  8)
Door Martine-Tom
Nynke schreef: :'( :'( :'( :'(  het arme kind  :'( :'( :'( 

OT: Een heerlijke wandeling gemaakt tussen de middag met Martine en Tom op het Eiland van Brienenoord. De 4 Schotse Hooglanders stonden letterlijk naast het pad, dus hondjes aangelijnd en er langs gelopen, geen probleem. Ik vind het wel koud  :-\ :-X

Verder hebben we geweldig leuke honden aan Mayla en Yesco  :thumbsupup: :thumbup: :thumbsupup:  Binnenkort komt er een verhaaltje met foto's op de website van de stichting, zodra die er is zal ik een linkje plaatsen.
ja...schatje die Mayla...
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2:

Tom en Yesco...ook van die lieverdjes
Afbeelding

:biggrin2:
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op di 13 okt 2015, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kira
Kleine beer heeft de afgelopen drie weken heel veel gezwommen en heeft nu ernstige honger. Ze begon net aan het bakje kantoorbenodigdheden als nietjes plakband etc, maar afgenomen en er extra eten in gestopt. Lastig altijd bij haar ze is zo dik en zo dun. Verder zijn we hier druk en zien we uit naar vijf vrije dagen, even heerlijk geen haast maken. Verder waardeer ik dit weer zeer, lekker om te wandelen met enkel een trui aan.
Door Angelique
Kim_S schreef: Ik ben gecertificeerd appelcomplex-psychiater. Zal ik je van je complex verlossen?  :biggrin2:
Je komt maar een appel halen. Er liggen ook nog wat balkjes te wachten op zaag en kachel  :biggrin2:
Door zurca
Even een "facebookvraagje" :-[
Als ik bij een bericht, of in mijn geval een foto, die gedeeld is door 1 van mijn vrienden de privacy zet op "iedereen mag dit zien" dan is dat toch alleen voor dat bericht en niet gelijk voor alles op mijn tijdlijn?
Door Kim_S
Angelique schreef: Je komt maar een appel halen. Er liggen ook nog wat balkjes te wachten op zaag en kachel  :biggrin2:
Een hele?  :biggrin2:
Balkjes, leuk. Alleen is onze enige toet met trekhaak dood tot hij gerepareerd wordt  :'(
Door Martine-Tom
zurca schreef: Even een "facebookvraagje" :-[
Als ik bij een bericht, of in mijn geval een foto, die gedeeld is door 1 van mijn vrienden de privacy zet op "iedereen mag dit zien" dan is dat toch alleen voor dat bericht en niet gelijk voor alles op mijn tijdlijn?
klopt, dat geld alleen voor dat bericht :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door