Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
[quote="Mowgli"]
Ik ben vanmiddag om 12:30 tante geworden van een nichtje. Ze heet Jildou en weegt 3695 gram. Vanavond hebben we haar mogen verwelkomen in de familie en ik ben helemaal verliefd
Door Pauline
koekje schreef: Er heeft iemand de snijplank mee naar zn arbeid. Nu moet ik laptoppen  :(
Misschien krijg je wel gesneden groenten terug!  :biggrin2:

Mowgli gefelicteerd met je nichtje.  :-*

En Kaio.... ik ben ook altijd blij dat de ketel na de zomer weer normaal doet.... Zag hier op de thermostaat ook allerlei "dingen"' voorbij komen die ik niet goed kon plaatsen, maar gelukkig wordt het gewoon 20 graden als ik daarom vraag.
Door koekje
lique, je hebt een weckketel nodig. Daarin weck je je potten appelmoes, appelcompote, appelkwarten op brandewijn en zelfgekookte appelmoes. De overige appels droog je in ringen.
Door Kaela
Tuut staat weer voor de deur. Blij toe, hoop stress van gehad, maar uiteindelijk is het netjes opgelost.

Oscar was gisteren niet in orde. Ging wel liggen, maar legde zijn kop niet neer. De hele dag niet. Vannacht piepperig en elke keer als we keken lag hij ook "rechtop". Vanmorgen ook nog, maar in de loop van de ochtend ging hij steeds eventjes plat liggen en nu ligt ie eindelijk lekker te ronken. Geen idee waar hij last van had en daardoor erg bezorgd, maar het lijkt weer vanzelf goed te komen.
Door Angelique
koekje schreef: lique, je hebt een weckketel nodig. Daarin weck je je potten appelmoes, appelcompote, appelkwarten op brandewijn en zelfgekookte appelmoes. De overige appels droog je in ringen.
Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.  ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door