Yoda is nu 5 maanden. In het nest kreeg hij brok maar wij hebben hem direct over gezet op vlees. De eerste weken voornamelijk KVV en langzamerhand heb ik steeds meer barf toegevoegd (muv orgaanvlees omdat dat m.i. genoeg in de KVV zit.). Nu ongeveer 50-50. Het valt mij op dat hij op KVV prima ontlasting heeft maar op BARF rommelt het behoorlijk. Vaak dunne poep die erg donker van kleur is. Maar niet echt diarree. De afgelopen week heeft hij alleen maar BARF gehad omdat ik de KVV op had en vandaag had hij voor het eerst deze week goede ontlasting.
Kan het zijn dat hij nog steeds moeite heeft met het verteren van vlees, vooral de grotere stukken?
Hij eet momenteel naast 4 soorten KVV:
- eendennek
- pens van geit
- spiervlees van geit, kalf, lam en rund
- kipkarkas zeer bevleesd. (Sommige wegen 400 gram) Grote stukken vet snijd ik eraf.
- zalm
Daarnaast krijgt hij groenten en fruit, afgewisseld zalmolie en chlorella, eitje, heel af en toe wat zuivel en af en toe korrels van waterkefir.
Yoda stinkt ook vreselijk uit zijn bek. Hij heeft net deze week zijn laatste element van het melkgebit uitgetuft dus ik hoop dat het daar door kwam, maar ik twijfel daar wel aan. Vooral als hij geslapen heeft wil je ff geen lik van hem

Kan het ook zijn dat zijn lijf nog steeds niet goed gewend is aan het verteren van vlees? Kan ik nog iets anders voor hem doen?