Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie's Angel schreef: Kerriezuurkool stamppot met een boomstammetje, erg lekker.Niet
Angelique schreef: NietAlleen pasta? Verder niks? Gatver
Hier pasta (groen/wit)
Lizzy schreef: Alleen pasta? Verder niks? GatverNee tuurljk niet. Had alleen geen zin om de hele ingredientlijst erbij te zetten. Maar goed...met olijfolie, knoflook, uien, paprika (rood) champignons, groentebouillonblokje, chilipoeder, kaas, brocoli, kalkoenreepjes.![]()
Angelique schreef: Nee tuurljk niet. Had alleen geen zin om de hele ingredientlijst erbij te zetten. Maar goed...met olijfolie, knoflook, uien, paprika (rood) champignons, groentebouillonblokje, chilipoeder, kaas, brocoli, kalkoenreepjes.Goed zo braaf
Lizzy schreef: Goed zo braafIk heb aan tafel wel eens gedacht...waar is de kalkoen...oh wacht, nog in de koelkast. Smaakte prima![]()
Klinkt lekker! Behalve die kalkoen dan he. Maar zonder kalkoen lijkt het me ook lekker!
koekje schreef: Ik twijfel nog tussen bami en erwtjes en peekes.Doe maar bami.
Angelique schreef: Ik heb aan tafel wel eens gedacht...waar is de kalkoen...oh wacht, nog in de koelkast. Smaakte primaEigenlijk ben jij deep down gewoon een vegetarier![]()