Kim_S schreef: Met de hond gewandeld.
![]()
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie's Angel schreef: Heerlijk gewandeld, zou de kou er nu echt aan gaan komen?Het is er al
En nu lekker nog een paar uurtjes aan het werk.
Charlie's Angel schreef: Zo koud is het toch nog niet.Toen ik de 1ste keer naar buiten liep was het 3 graden. Kan het niet echt lekker comfy noemen.![]()
Angelique schreef: Toen ik de 1ste keer naar buiten liep was het 3 graden. Kan het niet echt lekker comfy noemen.+1
Angelique schreef: Toen ik de 1ste keer naar buiten liep was het 3 graden. Kan het niet echt lekker comfy noemen.Dat is wel kou ja, moet zeggen hier met het zonnetje erbij is het heerlijk.
Charlie's Angel schreef: Dat is wel kou ja, moet zeggen hier met het zonnetje erbij is het heerlijk.Dit was in de zon
Vanmorgen in de wind en schaduw was het een stuk kouder.
Maar goed, als het maar droog is vind ik het al prima.![]()
Angelique schreef: Dit was in de zonen aangezien het er zo mooi uitzag liep ik dus zo in een blousje naar buiten
En dat was brrrrr
![]()
Charlie's Angel schreef:Ik ben ook driftig geweest, met witkwast en nu is mijn hobbyhok klaar. Nou ja, klaar met de latex, moet nog verf op, maar dat was niet zo noodzakelijk. Hier ben ik nu iig van de paars/roze/zeegroen strepen/ballenbehang af. Nu alleen even herinrichten.![]()
In blouse geloof ik gelijk dat het brrrrr was ja.![]()
Hier lekker productief kunnen werken!