Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Martine-Tom schreef: uiteraard :biggrin2:

Vind het echt zo gaaf! En doodeng haha
Je hebt ècht wel laten zien de afgelopen jaren dat je "een-vrouw-met-ballen" bent (excusez le mot), dus dit gaat je gewoon ook lukken!
Door Kaela
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Vanmorgen vroeg op om een karretje te huren. Grote plannen met ritjes naar stort, kast ophalen enz. Uiteindelijk staat mijn auto nu bij de garage. Er was gedoe met stekkers en in het proces om het op te lossen sloeg de auto op hol en nu doet ie niets meer. Echt helemaal niets.
Door koekje
Ik ging even met de spruit een paar boodschapjes halen nog voor de middagdut.
Nu is 75 eu voor een kleine week boodschappen niet zo achterlijk veel, maar ik heb voornamelijk aanbiedingen gehaald. Ik had twee overvolle fietstassen, 3 volle boodschappentassen aan het stuur en een zo ver gevulde schoudertas dat hij niet meer dicht kon.
*hongerwinter*
Door Kaio
Martine-Tom schreef: Vorig jaar een stuk geschreven over wat Tom voor mij betekend en hoe hij mij door een zware tijd heeft gesleept, uiteraard ook vermeld dat ie daarvoor zelfs een officiele hulphondstatus kreeg.
Dat verhaal kwam in de Telegraaf en nu ben ik benaderd door een tv producent die voor een nieuw programma een item over Tom en mij wil maken, hoe gaaf is dat?!?!!??!
oo eh  :nerves: en  :D
Hope schreef: Net een paard wezen laden dat niet naar de dierenarts wilde. Was weer leuk!
:thumbup:
Ben toch wel heel nieuwsgierig naar hoe dat gaat. (aangezien maci ook vaak moeilijk doet met  "laden" en door kan voor een minipaardje  :biggrin2: )

Oja als je bezig bent met zwarte inkt, moet je wel opletten wat je theeglas is en wat de inktpot  ::) :biggrin2:
Door Kaela
Niets meer gehoord van de garage, dus tuut is stukker dan we hoopten  :'(. Dan straks maar met de leenauto op pad. Ik vind het niet leuk niet.

Maar ja, omdat ik nu niet de hele dag heen en weer hoefde te karren, heb ik de boom voor gesnoeid. Nogal rigoureus. Ben benieuwd wat dat volgend voorjaar gaat brengen! En ik heb een hele lange middagdut gedaan. Heerlijk.
Door Cathelijn
Met mijn vader naar een feestje op het werk geweest.  Hij heeft nu eindelijk eens gezien waar ik al 9 jaar werk en de collega's ontmoet. Was leuk!
Ilan had oppas en volgens mij heeft ze hem flink beziggehouden want hij slaapt en slaapt :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door