Charlie's Angel schreef: Ohh maar dan denk ik dat ik heel stomtoevallig ook ineens in de buurt zal zijn.Dat denk ik dus ook![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie's Angel schreef: Ohh maar dan denk ik dat ik heel stomtoevallig ook ineens in de buurt zal zijn.Dat denk ik dus ook![]()
BusKay schreef: Heeft ie z'n koffers al gepakt??Pstttt...... het is een ZIJ!!!
Enne hij verwacht natuurlijk een megavoorraad kluifjes, beloontjes etc....
Gouden mandje stond eral had ik gehoord...![]()
![]()
Pauline schreef: Pstttt...... het is een ZIJ!!!Anke heeft een hele grote tas![]()
![]()
Als ze gewend is gaan wij lekker op visite!!!![]()
![]()
Met het gevaar dat Joep niet meer mee naar huis komt..., maar die is gelukkig te groot om goed te kunnen verstoppen.
![]()
Pauline schreef: Pstttt...... het is een ZIJ!!!Kims landje is groot genoeg voor een teckel om te verdwalen![]()
![]()
![]()
Met het gevaar dat Joep niet meer mee naar huis komt..., maar die is gelukkig te groot om goed te kunnen verstoppen.
![]()
Kim_S schreef: Anke heeft een hele grote tasZe kan hier niet verdwalen of weglopen
We kunnen inderdaad niet wachten
Misschien moeten we inderdaad halverwege een sanitaire stop maken
Even kijken of Drop dat ook ziet zitten![]()
Angelique schreef: Kims landje is groot genoeg voor een teckel om te verdwalenZo snel loopt hij niet meer!!!![]()
Pauline schreef: Pstttt...... het is een ZIJ!!!OK laat ze er make-up dan ook inpakken en een beetje opschieten a.s. zaterdag dat ze klaarstaat! ??? ???![]()
![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: Nog maar een weekje en dan gaan we haar halen!!!![]()
![]()
![]()
BusKay schreef: Kimm!!! Hoe vaak wordt je 's nachts al wakker en ben je droppies aan het tellen??Check