Ben ook net thuis, op ziekenbezoek bij vriendinnetje met gebroken been. Zielug, ze zou op vakantie gaan gisteren! Wel gezellig. Morgen er wel weer op tijd uit want vroege-paarden-dienst.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Nou, gooi mijn baletjesligzak maar op de stort. Heather kwakte er vanmorgen een liter pis overheen en dat wordt dan dankbaar opgenomen door dat kussen.Oh jak, nee dat is niet prettig, zonde.
eelke schreef: Ik heb mijn nieuwe lenzen inEen andere weg vanuit tjechie zou om zijnik zie lettertjes
![]()
alles is zoooo mooooiii
Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen![]()
Charlie's Angel schreef: Oh jak, nee dat is niet prettig, zonde.Kledder niet natuurlijk. Maar ik had boven nog een nieuw babymatrasje staan en diegene die het meest op de zak lag heeft deze direct in beslag genomen.
Gelukkig kunnen ze ook op de bank liggen. Hihi
Angelique schreef: Een andere weg vanuit tjechie zou om zijnJaaa maar ze hebben er ook een nachtje gelogeerd!
Maar fijn dat er een wereld opengaat![]()
eelke schreef: Jaaa maar ze hebben er ook een nachtje gelogeerd!Oww, dat is heel bijzonder ja! Toch wel in het Hilton hoop ik
Angelique schreef: Kledder niet natuurlijk. Maar ik had boven nog een nieuw babymatrasje staan en diegene die het meest op de zak lag heeft deze direct in beslag genomen.Oh nee, kledder niet nee. Fijn dat een nieuw matrasje nog op voorraad was haha.
eelke schreef: Ik heb mijn nieuwe lenzen inJou wereld is vandaag dus ineens weer veel groter geworden! Succes met je nieuwe lenzen.ik zie lettertjes
![]()
alles is zoooo mooooiii
Ze zijn vanuit Tjechie, via Duitsland naar Nederland gekomen![]()