Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Bami (geel), met komkommer (groen), spiegelei (wit en geel), satesaus (bruin) en sambal enzo (rood). Als toetje mangoijs van professor grunschnabel (ik verwacht geel).
Hier heerlijke broodjes gegeten. Bolletjes (wit) met daarop plakjes gekookt ei, rundertartaar, gebakken en gekarameliseerde uienringen en een beetje mayo en ketchup.

En die decadente poedel heeft gewoon anderhalve tartaar op, helemaal zelf gegeten, stond zelf te schooien. :biggrin2:
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: Hier heerlijke broodjes gegeten. Bolletjes (wit) met daarop plakjes gekookt ei, rundertartaar, gebakken en gekarameliseerde uienringen en een beetje mayo en ketchup.

En die decadente poedel heeft gewoon anderhalve tartaar op, helemaal zelf gegeten, stond zelf te schooien. :biggrin2:
Het wordt steeds duidelijker....beestje mot gewoon die goedkope meuk niet  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Het wordt steeds duidelijker....beestje mot gewoon die goedkope meuk niet  :biggrin2:
duh...wat verwacht je dan van een KONINGSpoedel?  :biggrin2:
Angelique schreef: Het wordt steeds duidelijker....beestje mot gewoon die goedkope meuk niet  :biggrin2:
Martine-Tom schreef: duh...wat verwacht je dan van een KONINGSpoedel?  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:

Maar hij heeft wel een  identiteitscrisis want buiten eet hij shitzu brokjes  uit zichzelf. ::)
Door BusKay
Charlie's Angel schreef: Maar hij heeft wel een  identiteitscrisis want buiten eet hij shitzu brokjes  uit zichzelf. ::)
Dan istie idd ver afgedwaald. Dat jij hem dat toestaat  >:( >:(

OT:
Vandaag oer-Hollands...
Homemade rode kool met appeltjes (ROOD)
Gehaktballetje
Gekookte aardappeltje en jus.
Door Pauline
Half-om-half-rollade, knolselderijpuree (echt een aanrader, wat overheerlijk) en koolraap. Dit alles bedekt onder de jus waarin de rollade gebraden is. Het was ZALIG!
BusKay schreef: Dan istie idd ver afgedwaald. Dat jij hem dat toestaat  >:( >:(

OT:
Vandaag oer-Hollands...
Homemade rode kool met appeltjes (ROOD)
Gehaktballetje
Gekookte aardappeltje en jus.
Haha voor Charlie  is het bijzonder  dat hij zelf zo graag iets eet, dus ik ben al blij. Hopelijk kan ik zo stapjes maken  tot zijn  vlees.

Hier vandaag  hutspot met verse worst!

Darmen  zijn nog van slag, maar het smaakte wel heerlijk!
Door BusKay
Charlie's Angel schreef: Haha voor Charlie  is het bijzonder  dat hij zelf zo graag iets eet, dus ik ben al blij. Hopelijk kan ik zo stapjes maken  tot zijn  vlees.

Hier vandaag  hutspot met verse worst!

Darmen  zijn nog van slag, maar het smaakte wel heerlijk!  Bakje yoghurt toe en dan zit dat ook weer goed en een raam open zorgt voor de rest  :biggrin2: :biggrin2:
Das beter nieuws
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door