Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
BusKay schreef: Vervolgens komt de baas met de mededeling "zie je wel dat het kan!!"

Hij zal wellicht pas tevreden zijn met een AHT van 210 seconden, want dan kan ie met weer een man minder...  >:( >:(
Nee hoor, zo werkt dat gelukkig niet bij het bedrijf waar ik werk, hoe lager de AHT is, des te korter de wachttijd voor de klanten en des te meer klanten geholpen kunnen worden ;)
Door -Annemarie-
Op dierendag de hond alleen achter gelaten even lekker rustig thuis gelaten, en in de dierentuin rondgelopen.
Beestachtig druk!  :o  Een paar uur was wel genoeg.
Blij dat we er geen hele dag voor uitgetrokken hadden, wat eerst het plan was.  :D

Evengoed heerlijk genoten van een relaxte dag, waarbij er niks hoeft.  :)
Door K&D
Gesprek gehad met iemand van de groenvoorziening over het 'wandelpad' hier in't durp.
Alles langs het mooie pad (hazelnoten, vlieren etc) is gerooid in het kader van een inhaalslag achterstallig onderhoud. Het was ook wel erg rommelig en dat er wat onderhoud nodig was, klopte wel. Ze wilden er gras in zaaien...dat in no-time versmeerd zou raken met poep, rommel, en blikjes... ::) Brief geschreven naar de gemeente met bezwaar, en tot mijn verbazing stond er vanmiddag iemand op de stoep met mijn brief. Overleg gehad en ze gaan het anders doen (een aantal jaren geleden zat ik in een werkgroep en is er een convenant afgesloten met de gemeente omtrent groen rondom het dorp). De man van de groenvoorziening vond de gekozen oplossing voor gras ook niet zo mooi, en nu wordt het pad toch deels weer herplant met lage struiken en een paar hoge om het aanzicht groen te houden. Maar dan wel met wat onderhoudsvrije planten. Want anders wordt het te duur. Dus jammer genoeg geen hazelnoten, maar het is wel een stuk beter dan smerig gras.
Wel netjes dat ze het zo oppakken. Ik ben benieuwd.
Door jasmijn
Gezellig hoor een hond  ::)
Beest ligt de helen dag in coma op de bank in de slaapkamer en komt enkel mij kant op als hij iets wil  >:(
Als ik de slaapkamer in loop krijg ik enkel een geïrriteerde blik, hoe durf ik hem wakker te maken  :thumbdown:
Door eelke
Jippie jo jippie jee. Ook geveld door 'iets'.
Komt net handig uit, nu ik deze week 3 keer paardverzorgingsochtenddienst heb...houtkacheltje aan en met kopjes thee op de bank. Halve middag geslapen. Nou ja, paard gaat gelukkig wel beter. 
Door BusKay
jasmijn schreef: Gezellig hoor een hond  ::)
Beest ligt de helen dag in coma op de bank in de slaapkamer en komt enkel mij kant op als hij iets wil  >:(
Als ik de slaapkamer in loop krijg ik enkel een geïrriteerde blik, hoe durf ik hem wakker te maken  :thumbdown:
Zo te horen heb je nog geluk dat ie niet al te groot is...want stel je voor...

Afbeelding
Door K&D
jasmijn schreef: Gezellig hoor een hond  ::)
Ja gezellig he... :biggrin2: als ik een keer een dagje vrij ben zijn die dames hier ook altijd erg enthousiast... ::) ....aan het snurken... :P
Door Kaela
Meidendagje was geweldig. Heerlijk om zo'n kind zo blij te maken! Het ritje in de boot (mini versie van de boot van de efteling) vond ik iets minder, maar ze wilde ook nog wel 4 keer alleen, dat was stoer  :biggrin2:.
Door Cathelijn
K&D schreef: Gesprek gehad met iemand van de groenvoorziening over het 'wandelpad' hier in't durp.
Alles langs het mooie pad (hazelnoten, vlieren etc) is gerooid in het kader van een inhaalslag achterstallig onderhoud. Het was ook wel erg rommelig en dat er wat onderhoud nodig was, klopte wel. Ze wilden er gras in zaaien...dat in no-time versmeerd zou raken met poep, rommel, en blikjes... ::) Brief geschreven naar de gemeente met bezwaar, en tot mijn verbazing stond er vanmiddag iemand op de stoep met mijn brief. Overleg gehad en ze gaan het anders doen (een aantal jaren geleden zat ik in een werkgroep en is er een convenant afgesloten met de gemeente omtrent groen rondom het dorp). De man van de groenvoorziening vond de gekozen oplossing voor gras ook niet zo mooi, en nu wordt het pad toch deels weer herplant met lage struiken en een paar hoge om het aanzicht groen te houden. Maar dan wel met wat onderhoudsvrije planten. Want anders wordt het te duur. Dus jammer genoeg geen hazelnoten, maar het is wel een stuk beter dan smerig gras.
Wel netjes dat ze het zo oppakken. Ik ben benieuwd.
Wat netjes dat er zo op wordt gereageerd.

Mijn week is nu al goed: ik zag vanmiddag een ijsvogel!  Nou ja een blauwe glits maar duidelijk genoeg :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door