Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Lizzy schreef: In de meeste pudding zit gelatine dus ik vind het ook een no-no.
Nou in de huidige supermarktpuddinkjes is dat wel vervangen voor een E nummertje hoor....

OT: Visje, aardappeltje, slaatje en Griekse yoghurt met een appeltje en nootjes.
Door Lizzy
Angelique schreef: Normale mensen nemen dan een cracker met kaas  :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

Maar ik ben dan ook niet normaal :biggrin2:. Als ik verkouden/niet lekker ben, zijn er maar een paar dingen die ik lust. Paddenstoelen en bloemkool :biggrin2:. Dus toen ik naar de Ap liep dacht ik al "ik denk dat ik maar champignonsoep maak". Staat mijn kokkie daar ciabatta met paddenstoelen te bakken, heerlijk! Dus dat er ook maar bij dan :biggrin2:
Door Lizzy
(en niet lekker is niet ziek natuurlijk... Ik ben verkouden. Voel me wel bleh. Maar als ik echt ziek ben, lust ik natuurlijk niks hooguit een beschuitje met kaas :biggrin2:).
Door Charlie Angel
BusKay schreef: Nou in de huidige supermarktpuddinkjes is dat wel vervangen voor een E nummertje hoor....

OT: Visje, aardappeltje, slaatje en Griekse yoghurt met een appeltje en nootjes.
Maar zelf maken is natuurlijk wel veel lekkerder.  :)
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D

Maar ik ben dan ook niet normaal :biggrin2:. Als ik verkouden/niet lekker ben, zijn er maar een paar dingen die ik lust. Paddenstoelen en bloemkool :biggrin2:. Dus toen ik naar de Ap liep dacht ik al "ik denk dat ik maar champignonsoep maak". Staat mijn kokkie daar ciabatta met paddenstoelen te bakken, heerlijk! Dus dat er ook maar bij dan :biggrin2:
Ach, zo heeft ieder zijn kleine afwijkingen toch? :biggrin2:
Maar eet smakelijk, hopelijk ben je weer snel helemaal opgeknapt. :-*
Door BusKay
Charlie's Angel schreef: Maar zelf maken is natuurlijk wel veel lekkerder.  :)
Uiteraard!! en dan lekker veel slagroom...
Lizzy schreef: (en niet lekker is niet ziek natuurlijk... Ik ben verkouden. Voel me wel bleh. Maar als ik echt ziek ben, lust ik natuurlijk niks hooguit een beschuitje met kaas :biggrin2:).
Jaja.... ik denk dus ook niet van die besjes af kunnen blijven...
Door dinky89
BusKay schreef: Nou in de huidige supermarktpuddinkjes is dat wel vervangen voor een E nummertje hoor....

Volgens mij heeft ieder stofje een E nummer? Groentes schijnen helemaal vol E nummers te zitten ;-)

Hier stoofvlees :-) met worteltje, erwten, maïs en aardappel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door