Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Wel ook met geitenkaas en stroop en gewone kaas...dus ik zou er natuurlijk ook gewoon een paar zonder spek kunnen maken  ::) zo ben ik! (overigens ben ik, helemaal vanuit mezelf, wel 6 jaar vegetarisch geweest, en eet ik nu, op bbqen na, nog niet veel vlees hoor ;))

Volkoren pannekoeken, overigens.

Verder volkoren pasta met boursin, champignons, tomaat, ui, gehakt en mozzarella. Zilvervliesrijst met verse spinazie, ui, gedroogde tomaat en geitenkaas. En zelfgemaakte aardappelsalade met knoflookyoghurt, ui, erwtjes en hamblokjes.

Ik dacht, laat ik een paar dage vooruit plannen want ik ga gezond doen. De vakantie kilo's moeten er af  :-X vandaag de laatste dag dus pannekoeken mag nog!
Door Angelique
eelke schreef: Wel ook met geitenkaas en stroop en gewone kaas...dus ik zou er natuurlijk ook gewoon een paar zonder spek kunnen maken  ::) zo ben ik! (overigens ben ik, helemaal vanuit mezelf, wel 6 jaar vegetarisch geweest, en eet ik nu, op bbqen na, nog niet veel vlees hoor ;))

Volkoren pannekoeken, overigens.

Verder volkoren pasta met boursin, champignons, tomaat, ui, gehakt en mozzarella. Zilvervliesrijst met verse spinazie, ui, gedroogde tomaat en geitenkaas. En zelfgemaakte aardappelsalade met knoflookyoghurt, ui, erwtjes en hamblokjes.

Ik dacht, laat ik een paar dage vooruit plannen want ik ga gezond doen. De vakantie kilo's moeten er af  :-X vandaag de laatste dag dus pannekoeken mag nog!
Nou nou nou, volkorenpasta...daar scoor je wel mee hoor  :biggrin2:
Door Mowgli
Oven geroosterde rode bieten, knolselderij en butternut pompoen met gekookte aardappels en een vega kaas-spinazie geval. Toe yoghurt met honing.

De knolseldrij had trouwens enorm veel en mooi groen, zo kan ik deze nauwelijks kopen hier in berlijn. Het groen ligt nu af te druipen, wordt als het droog is fijngesneden en gaat de vriezer in :)
Door Angelique
koekje schreef: Vertel es wat meer over dat paprikasausje.
Men neme een Magimix *check!

2 rode paprika's in grove stukken. Handje pijnboompitjes, wat uit de basilboom geplukt, stuk of tien groene olijven. Beetje water....Prrrt prrrrt...klaar  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Indonesische burger, roerbakgroenten bij. De burger (na het bakken, BRUIN) is 100% veganistisch en glutenvrij.  :o  :biggrin2:
Recept uit het eerder genoemde veggieburgerboek. Wel aan de zoete kant, maar met wat zoute sambal erbij gegeten toch heel erg lekker.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door