Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Yari schreef: Oké, duidelijk! ;)
Hoe is het nu met haar?
:'( Het gaat niet echt goed met haar. Ik moest meteen even langskomen. Moest nog een week extra antibiotica en heb weer pijnstillers in mijn bezit. Door die pijnstillers begint ze nu af en toe wel te spelen. Eten doet ze nog steeds niet (helaas ook de kip/rijst weigert ze te eten). Ze is ook wat afgevallen. Gelukkig drinkt ze wel normaal. Vrijdag a.s. wordt ze (hoe dan ook) geopereerd. Ben daar wel erg zenuwachtig over. Heb bijgehouden wat ze wel eet. Twee plakjes paardenworst (om medicijnen mee te geven). Een paar kleine beloningsbrokken. Een Kalfspees en een pensstaafje. Wat een menu he? ;D
:D De operatie is gelukt. Haar baarmoederontsteking bleek bij operatie al weg te zijn! (vraag me wel af, waarom ze dan nog niet at ???). Ze hebben daarom alleen haar eierstokken verwijderd. Schijnt dat die verantwoordelijk zijn voor baarmoederontsteking.Ze kwispelt wel al wat. Ik heb cd kip/rijst neergezet. Ze probeerde te eten, maar dat wilde nog niet echt lukken. Nu heb ik van de DA hills hertel gekregen. Vraag me af of ik dit moet geven.. Er zitten extra vitamne in omega3 en 6 vettzuren, maar ook melk engranen maiszetmeel etc. Is het nu verstandig om dit te geven of kan ik beter verdergaan met BIBI/CB?
westie schreef: :D De operatie is gelukt. Haar baarmoederontsteking bleek bij operatie al weg te zijn! (vraag me wel af, waarom ze dan nog niet at ???). Ze hebben daarom alleen haar eierstokken verwijderd. Schijnt dat die verantwoordelijk zijn voor baarmoederontsteking.Ze kwispelt wel al wat. Ik heb cd kip/rijst neergezet. Ze probeerde te eten, maar dat wilde nog niet echt lukken. Nu heb ik van de DA hills hertel gekregen. Vraag me af of ik dit moet geven.. Er zitten extra vitamne in omega3 en 6 vettzuren, maar ook melk engranen maiszetmeel etc. Is het nu verstandig om dit te geven of kan ik beter verdergaan met BIBI/CB?
Ik zou die brokken direct in de kliko deponeren, alle brokken niet één uitgezonderd is gewoon doodgekookte meuk en staat qua gezond voer ver beneden een verse voeding. Bedenk eens wat je voor jezelf zou kiezen alszijnde een gezonde voeding, een zakje spaghetteria of knor boerenkool in een zakje of vers eten.
Ik heb het dure blikje (150 gram 2 euro) toch maar terug gebracht. Wie zegt dat ze dat wel eet? ;) Toevallig wilde ik duck lams weggeven (ze at duck toch niet) en prompt at ze een heel klein beetje :-\. Nu schijnt ze van de anti-biotica misselijk te kunnen worden (ze spuugt hiervan wel eens 's nachts of 's ochtends vroeg. Ik denk dat dat ook een oorzaak is. Gisteren ochtend gilde mijn dochter Isis is vies. Bleek ze gespuugd te hebben in haar mand en is daar lekker in gaan liggen (gelukkig alleen haar staart en rug en niet haar wond!) ;D. De zntibiotica duurt tot en met vrijdag ik hoop dat het daarna beter gaat. Ze is ondanks alles wel heel aktief (en dat zonder pijnstillers!). Haar medicijnen geef ik met paardenworst (is makkelijker dan in strot duwen). Dus ze eet iedere ochtend en avond een kleinpalkje paardenworst en vandaag 1 brokje pens en een eetlepel bibi en een kwart appel. Als ze zaterdag nog niet goed eet, probeer ik eukanuba lam/rijst wel (heb ik nog op voorraad, maar dicht)
Laatst gewijzigd door westie op wo 11 mei 2005, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
mijn kooikerhondje had tijdens haar baarmoederonsteking rondom haar vulva een bruinachtig substantie zitten, het leek mij oud bloed.
en ze maakte het zelf niet schoon schoon, heb het er zelf met een paar wattenpadjes af gewassen.
Ze moest alsnog geholpen worden want de baarmoeder was flink onstoken :-\
Laatst gewijzigd door ''Lenie... op wo 11 mei 2005, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
:D Wilde iedereen even laten weten dat Isis weer eet. Echter alleen lams en kippennekken. De cb kip weigert ze (waarschijnlijk door de stukjes lever (die at ze toch al nooit). Ben echt heel blij dat ze weer eet. Als de Lams op is ga ik gewoon natuurmix van bibi geven en af en toe cb. Ben benieuwd of ze dit ook eet. Zo niet ga ik er toch van uit dat er iets met rund is wat ze niet accepteerd. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door