Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Was gedaan, was gestreken, kattenbakken schoongemaakt. Keukenvloer gestofzuigd en gedweild, katten buitengegooid, hond opgesloten in de woonkamer en nogmaals de keukenvloer gedweild . Straks nog even de caafjes verschonen en de woonkamer stofzuigen en dweilen. Nu ff pauze terwijl de keukenvloer droogt.
Door Pauline
Gezellige middag gehad met Kim en family!! Joris heeft heerlijk met Anke gespeeld, Eddie kon het prima vinden met meneer Kim (zal ook eens niet) en kleine Fenna heeft heerlijk door de kamer lopen stuiteren a.g.v. de snoepjes die ik had gekocht.... Nog even buiten een keer van de glijbaan en even in de zandbak, autootje bekeken en gekeurd, kopje koffie, glaasje thee erbij, praten, praten, praten en toen moesten ze alweer naar huis...... :(

Maar...... als Kim ooit geen oppas heeft mag ik wel oppassen!!! Samen met J&J!

En Kim vond Joep helemaal nog niet zo slecht lopen! Ook leuk om eens te horen, als het altijd maar ach en wee onderweg is.....
Door Kaela
Pauline schreef: En Kim vond Joep helemaal nog niet zo slecht lopen! Ook leuk om eens te horen, als het altijd maar ach en wee onderweg is.....
Ja dat is wel eens verfrissend en waarschijnlijk ook heel wat deskundiger en objectiever dan van al die ach en wee mensen!

OT: na drie dagen snotteren, slapen, hoesten, slapen, proesten en slapen ben ik er wel klaar mee. Morgen beginnen we een leuke actie op het werk en ik wil erbij zijn. Ik heb nu wel genoeg films gezien, ben bij met mijn series en Oscar is plat geknuffeld. Dan begin je jezelf als half-ziekjes toch wel te vervelen.
Twee super tevreden bulletjes op de bank te snurken na de 1e renbaandag! Wat was dat leuk zeg, honden 350 meter sprint achter een lure aan. M'n senior was laatste in de Amerikaanse bulldog klasse, maar mijn muppet was 3e
Nu zijn ze moe.... Als bestuur was het ook relaxed een keer, we moesten een lijst met klassen inleveren, daar werd een indeling opgemaakt, werd opgehangen en die volgorde van honden was er, staat de hond voor je aan de start pak je jouw hond enzovoorts.
Wij hadden er dus verder totaal geen omkijken naar, ook lekker. Dit doen we volgend jaar weer!
Door -Annemarie-
Pauline schreef: Zal ik even langskomen met nieuwe elektrische fiets en de gevulde hondenfietskar?  8)
;D ;D ;D  Zie 'em nu pas. Was gezellig geweest, maar komt vast nog wel een keer!  ;)  Het was bij jullie gezellig genoeg vanmiddag, als ik het zo lees.  :)
Nu hebben we strak doorgeklust. Het gaat mooi worden!
Ik ben gespikkeld; plafond geverfd.  :P

Dus, geklust vandaag. Nu net klaar met de maaltijd, even de pc aan en uitbuiken.  :biggrin2:
Door Kim_S
Heeeerlijk bij Yvette geweest en met Droppie geknuffeld en gewandeld. Tis een match wat ons betreft!
Daarna heeeeeerlijk bij Plien en Eddie geweest, J&J geknuffeld, en rondje gewandeld.
Net 2 kleurstof-stuiterende kindjes in bed gelegd  ::) :biggrin2:
En nu nog een paar uurtjes werken. #drukkemaarfantastischedag
Door tessa
Vandaag een nest reünie gehad van mijn laatste twee (boxer)nesten van nu veertien maanden . We doen dan ook gelijk de jonge honden gedragstest van onze rasvereniging, zo slaan we twee vliegen in een klap.
Was erg leuk, er waren tien hondjes van de dertien  dus dat was best veel. Alle hondjes prima door de test gekomenen na afloop heerlijk kunnen rennen met zijn allen op het grote train veld, de baasjes lekker gekletst en gebarbecued, met heel mooi weer erbij, wat wil je nog meer, ik ben blij :D
Door Martine-Tom
Vandaag gebabysit op pups en kittens en poezen en nog een paar volwassen honden, leuk!
En nu weer blij dat ik thuis ben en maar 1 hondje heb  :biggrin2:
Tom heeft weer zijn negeermethodiek kunnen uittesten op een pupsel...wat prima werkte tot pupsel ging testen of dat ding onder zn buik ook melk gaf ;D Tom gaf een kerm en pupsen schrok en keek 'koppiescheef' naar hem...snapte er maar niks van geloof ik :biggrin2:
Angelique schreef: De geneugten van een plavuizenvloer..pak fles neut uit de kast, valt van het plankje....... :-X
Toen had je die fles neut nog veel harder nodig natuurlijk.
Maar zonde ja, dan is het gelijk echt stuk. :-X
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: Toen had je die fles neut nog veel harder nodig natuurlijk.
Maar zonde ja, dan is het gelijk echt stuk. :-X
Ja heel stuk en die zooi plakt ook nog  >:(. Gelukkig had ik nog een fles  :biggrin2:
Angelique schreef: Ja heel stuk en die zooi plakt ook nog  >:(. Gelukkig had ik nog een fles  :biggrin2:
Ah gelukkig maar.
Altijd maar standaard twee tegelijk kopen dan, voor als er eentje stuk valt. :biggrin2:
Kim_S schreef: Wij noemen dat hier tegenwoordig "Kledderedetski"  :biggrin2:
Zonde van de neut!

OT: druk aan het werk. Tis weer maandag  ::)
:biggrin2: :biggrin2:

Hier ook druk aan het werk vandaag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door