Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Ed zat heul gevaarlijk te blaffen van Yvette  :biggrin2:) dus die bleef in de bench...
Maar ik heb hem vorige week geknuffeld  ;)
*milyck* schreef: Yes! Wat fijn voor jullie en voor Droppie :smitten:!
Heel erg bedankt voor de tip!  :-* :-* :-*
Door millyckk
Kim_S schreef: Ed zat heul gevaarlijk te blaffen van Yvette  :biggrin2:) dus die bleef in de bench...
Maar ik heb hem vorige week geknuffeld  ;)

Heel erg bedankt voor de tip!  :-* :-* :-*
O0  :-*
Door Kaela
Kim_S schreef: Maar nu effe serieus.

We zijn helemaal hoteldebotel van Droppie, en ze komt binnenkort 2 weken op proef  :)
Hopelijk wordt haar proeftijd daarna voor onbepaalde tijd verlengd  :D
:circle: :groupwave2: :circle: :groupwave2:

Wat super voor jullie en voor Droppie! Ik hoop zó dat het een goede match gaat worden!
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Maar nu effe serieus.

We zijn helemaal hoteldebotel van Droppie, en ze komt binnenkort 2 weken op proef  :)
Hopelijk wordt haar proeftijd daarna voor onbepaalde tijd verlengd  :D
Goed bericht!  O0

En wat een leuke foto, een stukje terug!  :-*
Door Lil
Wat leuk,  ik duim voor jullie en Droppie dat het for ever love is.

Pauline... niet getreurd Boris zegt dat Joep altijd super welkom is. Jones luistert braaf naar hem en Kimba is een meisje.  Wanneer kan ik de grote Joep komen halen?
Door Pauline
Lil schreef: Wat leuk,  ik duim voor jullie en Droppie dat het for ever love is.

Pauline... niet getreurd Boris zegt dat Joep altijd super welkom is. Jones luistert braaf naar hem en Kimba is een meisje.  Wanneer kan ik de grote Joep komen halen?
Vind je het heel erg dat ik hem gewoon zelf houd??

Maar het was echt hartveroverend om te zien hoe hij (geen kinderen gewend) superlief tegen Anke was. Ze mocht alles met hem doen, hij genoot met volle teugen. Ze heeft hem geaaid, gekriebeld, gemasseerd..... Ze heeft zijn hart veroverd.....

En als Droppie er is, dan gaan we lekker samen wandelen. Joris houdt wel van grote vrouwen en Joep..., ach als Anke erbij is, heeft hij alles wat hij wil. :smitten: :smitten: :smitten:
Door smulpaap
Blijft Droppie ook Droppie heten ? Of een andere naam ..... Of weten jullie het nog niet
Ik hoop echt dat de klik er zal zijn  :-*
Door Kim_S
Ik kan niks bedenken dat op de naam Droppie lijkt en ook echt bij haar past...
We twijfelen nog of we haar een nieuwe naam willen geven.
Suggesties zijn uiteraard altijd welkom  :biggrin2:
Door Lil
Jammer Pauline, maar het was te verwachten dat Joep niet ging verhuizen.

Ik heb doelbewust geen andere naam gegeven. Bij Yvette krijgen ze allemaal een nieuwe naam die heel goed geconditioneerd wordt. Ideaal dus ik kon gewoon Jones roepen en hij kwam aanlopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door