Hannah gewoon afsluiten.... en volgende week terugkomen...

KAN DIT TOPIC AUB OP SLOT ? ? ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Tssss. Tis mijn topic hè!Ik lees nooit mee.... Ik wacht altijd netjes op m'n beurt...
Je hoeft natuurlijk niet mee te lezen![]()
Kim_S schreef: Maar nu effe serieus.Dat komt vast helemaal goed! Als meneer Kim nou even een mooie trekkar knutselt, heeft Anke ook wat te doen.
We zijn helemaal hoteldebotel van Droppie, en ze komt binnenkort 2 weken op proef
Hopelijk wordt haar proeftijd daarna voor onbepaalde tijd verlengd![]()
Pauline schreef: Dat komt vast helemaal goed! Als meneer Kim nou even een mooie trekkar knutselt, heeft Anke ook wat te doen.We hebben een aanhanger![]()
Kim_S schreef: Maar nu effe serieus.Das mooi nieuws!! Enne die snoepzakken waren dat weer zo'n kleintjes dat je besloot daar een tankstation voor te slopen?
We zijn helemaal hoteldebotel van Droppie, en ze komt binnenkort 2 weken op proef
Kim_S schreef: Maar nu effe serieus.Leuk!!!
hannabelgje schreef: Leuk!!!Die van Yvette of de mijne?
Heb je Ed ook ff geknuffeld?
BusKay schreef: Das mooi nieuws!! Enne die snoepzakken waren dat weer zo'n kleintjes dat je besloot daar een tankstation voor te slopen?Ze zijn hier wel nuchter vertrokken! ???
http://nos.nl/artikel/2059880-dronken-automobilist-ramt-pui-tankstation.html
Pauline schreef: Die van Yvette of de mijne?Die van yvette![]()
Pauline schreef: Ze zijn hier wel nuchter vertrokken! ???Dat zeg jij
hannabelgje schreef: Die van yvetteDa's ook een echte knuffel!De jouwe ken ik niet.