Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: :whistle: :whistling: :whistle:

We zijn al vierentwintig uur verder, Kimmekind... :biggrin2:
Ja zeg, we moeten er ook wel heeeeel goed over nadenken hè  :biggrin2:

Vandaag weer contact gehad met Yvette. Het lijkt allemaal positief en hoopgevend. We gaan in ieder geval nog voor een "2e bezichtiging" zondag. Niks overhaasten, als ze bij ons komt dan is dat voor altijd  :)
Door Lil
Kim_S schreef: Ja zeg, we moeten er ook wel heeeeel goed over nadenken hè  :biggrin2:

Vandaag weer contact gehad met Yvette. Het lijkt allemaal positief en hoopgevend. We gaan in ieder geval nog voor een "2e bezichtiging" zondag. Niks overhaasten, als ze bij ons komt dan is dat voor altijd  :)
Klinkt super!

Ik heb er ook langer over gedaan om te beslissen. Tot nu toe krijgt meneer maar 1 dreigement van mij: minimaal 12 jaar worden zo niet....vermoord ik hem ;)
Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Ja zeg, we moeten er ook wel heeeeel goed over nadenken hè  :biggrin2:

Dan blijven mijn duimen gewoon nog even flink doordraaien! Spannend hoor!  :-*
Door Hope

Ooooooh leuk! Een 2e bezichtiging vind ik (bij paarden dan hé) altijd ontzettend spannend. Je hebt dan in je hoofd een plaatje gevormd, en je gaat dan zien of dat plaatje ook daadwerkelijk klopt. Voldoet het aan je verwachtingen?
Ik wens je alvast heel veel plezier!
Door Dwarreltje
Kim_S schreef: Eddie is ook ontzettend leuk!!!
Heb je nog een plekje over dan?  ::) :P
Nee helaas niet  :-\ Anders was Eddie al hier...
Door BusKay
Och ze heeft het weer mee voor een rondje Holland  :coolio: :coolio: :coolio:
Op de terugweg even hondje oppikken en dan fluitend naar huis  8) 8) 8)
Door Pauline
BusKay schreef: Och ze heeft het weer mee voor een rondje Holland  :coolio: :coolio: :coolio:
Op de terugweg even hondje oppikken en dan fluitend naar huis  8) 8) 8)
Mooi niet!!! Eerst naar Eddie en Plien! Heb allemaal lekkere snoepjes gekocht voor de schattige mensensnoepjes.
Door BusKay
Pauline schreef: Mooi niet!!! Eerst naar Eddie en Plien! Heb allemaal lekkere snoepjes gekocht voor de schattige mensensnoepjes.
Terugweg... zei ik toch... ze gaan eerst ff checken... dan komen ze voor de snoepies (alwaar gebeld wordt dat ze em op de terugweg ff oppikken)  ;) ;)
Door Pauline
BusKay schreef: Terugweg... zei ik toch... ze gaan eerst ff checken... dan komen ze voor de snoepies (alwaar gebeld wordt dat ze em op de terugweg ff oppikken)  ;) ;)
Tja.... da's niet logisch... Dan kunnen ze haar beter meenemen! Is een meisje...., J&J LOVE meisjes.... Bovendien is de terugweg langs Plien. ;)
Door BusKay
Pauline schreef: Tja.... da's niet logisch... Dan kunnen ze haar beter meenemen! Is een meisje...., J&J LOVE meisjes.... Bovendien is de terugweg langs Plien. ;)
Had je ook al Afbeelding gekocht dan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door