Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
-Annemarie- schreef: Vrijdag kwam de zuurkoolpot binnen. GROOT!  :o
*zelfgemaakte zuurkool kan maar beter lekker zijn*  ;D
We weten er alles van en willen niet anders meer....
Even wat kooltjes halen, snijden, stampen en na 6 weken smullen....

Als het klaar is lust Angelique vast wel een kilootje....  :o :o
Door Kim_S
Charlie's Angel schreef: Natuurlijk hebben jullie er zin in! En niet ons te lang in spanning laten hoor. :-*

Yup. Laten we zeggen dat mijn broer en ik vandaag geestelijk een stuk zijn gegroeid.
Dank, gaat zeker lukken. :-*
Ik moest me vreselijk inhouden toen ik langs de dierenwinkel liep vanmiddag. Wilde al van alles kopen voor het Drupke  :biggrin2:

Goed bezig jullie!  8)
Door Pauline
-Annemarie- schreef: Ohhh, spannend! Alvast heel veel sterkte gewenst.  :-*  :bigarmhug:

Enne, wij zijn zondag in Enschede om te klussen bij de oudste spruit. Doe je even wat rooksignalen als Kim weg is?  8) :biggrin2:
Zal ik even langskomen met nieuwe elektrische fiets en de gevulde hondenfietskar?  8)
Door Kim_S
koekje schreef: Ik voel me alsof iedereen een lolly krijgt en als ze dan eindelijk bij mij zijn aangekomen, de lolly's op zijn.
Ik wil ook een lolly!  :(
Yvette heeft nog meer leuke hondjes hoor!  :D
Door Pauline
koekje schreef: Ik voel me alsof iedereen een lolly krijgt en als ze dan eindelijk bij mij zijn aangekomen, de lolly's op zijn.
Ik wil ook een lolly!  :(
Aai voor Koekje...... :-*

Als het truitje vestje voor dochter 2 van Kimmetje af is, brei ik er eentje voor Veraatje. Okay??

Enne.... als het okay is, niet teveel eten geven..., anders moet ik zoveel breien..... :-\ :biggrin2:
Door Angelique
Charlie's Angel schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Jij succes morgen Kim, ben benieuwd wat het gaat worden! :-*

Hier een spannende en inspannende dag achter de rug, spierpijn overal, maar dat gaat wel weer over.
Mentaal wel een stuk gegroeid, dat is veel belangrijker!
Morgen nog gezellig naar broerlief voor verjaardag van mijn niet meer zo kleine neefje, hij wordt 19.  :biggrin2:
En dan weer richting en rustigere Overijssel.
Fijn dat het achter de rug is  :-* Veel plezier morgen!
Door koekje
Tnx voor de aais!
Plien, geen nood! Het gaat niet om breisels  ;)
Vera heeft snel last van kleding; de structuur of het materiaal. Vandaar dat ik meestal nogal selectief ben ik haar kleding. En komt er nog eens bij dat ze een kort dikkertje is, dus dat er genoeg niet de juiste pasvorm heeft.

Mooie maan Lique!
Het soort actie wat je noemde mag nog even niet.
Door Pauline
koekje schreef: Tnx voor de aais!
Plien, geen nood! Het gaat niet om breisels  ;)
Vera heeft snel last van kleding; de structuur of het materiaal. Vandaar dat ik meestal nogal selectief ben ik haar kleding. En komt er nog eens bij dat ze een kort dikkertje is, dus dat er genoeg niet de juiste pasvorm heeft.

Mooie maan Lique!
Het soort actie wat je noemde mag nog even niet.
Goh Koek..., heb jij dat zelf ook? Mijn moeder had dat ook en ik heb er (helaas) ook een beetje last van.

Edit: en ik snapte wel dat het niet om het breien ging, maar ik dacht een gebreide lolly is beter als geen..... :biggrin2:
Door koekje
Pauline schreef: Goh Koek..., heb jij dat zelf ook? Mijn moeder had dat ook en ik heb er (helaas) ook een beetje last van.

Edit: en ik snapte wel dat het niet om het breien ging, maar ik dacht een gebreide lolly is beter als geen..... :biggrin2:
Nee, eigenlijk niet. Als kind wel een klein beetje gehad, maar dan praat ik over jaren '80kriebeltruien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door