Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Ronald schreef: Hmm... en toen bleek er een verhoogde activiteit van witte bloedlichaampjes in mijn bloed te zitten. Op zich niets mis mee, maar het klopt niet. Er wordt nu gedacht aan "oorzaak: medicijnen". Handig.

Inmiddels wat nieuwe dope gehaald (andere troep). Vanmorgen eerste pil ingenomen en de hele dag zo'n beetje zeurende hoofdpijn. Hopelijk morgen beter en anders gaat er maar een paracetamol in.
Ach je bent gewoon bijzonder.

Hele week hard gewerkt en was net op tijd voor lesje tabak zoeken met ons paardje. Hadden nieuw soort. En dat was lastig. Verder blijkt het ene stokje van de kleine beer uitstekend te werken en ja met een stokje ben je ook opeens dikke vrienden met Foppe, vind je andere honden leuk en wil je opeens wel wandelen. Loeien moet dan ook. Mijn nieuwe nijnen zijn nu een groepje met de oude, heel leuk en schattig.

Voor iedereen die het gebruiken kan veel beterschap of sterkte bij de dingen die dit weekend brengt.
Door Kaela
Wij zouden vandaag op Poppeslok, maar twee kinkjes in de kabel. Oscar wil nog niet in de auto en ik ben te snotterig om 2,5 uur enkele reis te rijden. Dus ik zet mijn bankhang actie van gisteren voort en ben bijna aan mijn tweede doos tissues toe.

Meneer K en ik verschillen nog van mening over wat de handigste volgende stap voor Oscar en de auto training is. Aangezien mijn plan betekend dat we morgen niet gaan trainen en het plan van meneer K betekend dat we morgen wel gaan trainen, moet ik maar ik een keer inschikken toch  :angel:.
Door -Annemarie-
Pauline schreef: Woensdag wordt Eddie geopereerd bij Nedspine in Ede. Nieuwe tussenwervelschijf, vooruitzichten prima, dus.... gaan met die banaan!
Ohhh, spannend! Alvast heel veel sterkte gewenst.  :-*  :bigarmhug:

Enne, wij zijn zondag in Enschede om te klussen bij de oudste spruit. Doe je even wat rooksignalen als Kim weg is?  8) :biggrin2:
Door Kim_S
-Annemarie- schreef: Ohhh, spannend! Alvast heel veel sterkte gewenst.  :-*  :bigarmhug:

Enne, wij zijn zondag in Enschede om te klussen bij de oudste spruit. Doe je even wat rooksignalen als Kim weg is?  8) :biggrin2:
Wil je ons niet tegenkomen of zo  ::)
:P
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Tuurlijk wel! Gaat Moyra ook klussen?  :biggrin2:
Wij gaan zwaar klussen en Moyra gaat op de galerij liggen. Lekker rustig.  ;D

Veel succes gewenst met de tweede keer Droppie!  O0    En een gezellige middag bij Plien.  :-*
Kim_S schreef: Tuurlijk wel! Gaat Moyra ook klussen?  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:

Jij succes morgen Kim, ben benieuwd wat het gaat worden! :-*

Hier een spannende en inspannende dag achter de rug, spierpijn overal, maar dat gaat wel weer over.
Mentaal wel een stuk gegroeid, dat is veel belangrijker!
Morgen nog gezellig naar broerlief voor verjaardag van mijn niet meer zo kleine neefje, hij wordt 19.  :biggrin2:
En dan weer richting en rustigere Overijssel.
Door Kim_S
Charlie's Angel schreef: :biggrin2: :biggrin2:

Jij succes morgen Kim, ben benieuwd wat het gaat worden! :-*

Hier een spannende en inspannende dag achter de rug, spierpijn overal, maar dat gaat wel weer over.
Mentaal wel een stuk gegroeid, dat is veel belangrijker!
Morgen nog gezellig naar broerlief voor verjaardag van mijn niet meer zo kleine neefje, hij wordt 19.  :biggrin2:
En dan weer richting en rustigere Overijssel.
Wij hebben er zin in!  :D

Moeilijke gesprek overleefd?  :-*
Fijne dag morgen!
Kim_S schreef: Wij hebben er zin in!  :D

Moeilijke gesprek overleefd?  :-*
Fijne dag morgen!
Natuurlijk hebben jullie er zin in! En niet ons te lang in spanning laten hoor. :-*

Yup. Laten we zeggen dat mijn broer en ik vandaag geestelijk een stuk zijn gegroeid.
Dank, gaat zeker lukken. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door