Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
lianneke schreef: Er wordt onderhandeld ;) maar alles valt of staat met het huis wat wij graag willen, of we dat op tijd kunnen bemachtigen. Tis een beetje ingewikkeld :biggrin2:
Het is echt erop of eronder. Wordt een spannend weekje :-\
Hoop zo dat we niet mee hoeven te doen met de openhuizen dag volgende week.
Herkenbaar  :biggrin2: Komt vast goed  :biggrin2: Succes met alle onderhandelingen!
Door Mowgli
lianneke schreef: Wij hebben toch zo,n toffe makelaar he ;), zelfs op zondag voor ons aan het werk.
We zijn tot een eindbod gekomen :).
Wat fijn zeg! Hopelijk lukt het met het huis wat jullie op het oog hebben :)
Door lianneke
Mowgli schreef: Wat fijn zeg! Hopelijk lukt het met het huis wat jullie op het oog hebben :)
Ja, dat zou heel mooi zijn, het staat te koop bij dezelfde makelaar dus das een voordeel :)
Door Angelique
An agreement...dat klinkt goed, zeker op zondag  :biggrin2: duimen draaien dat alles goed komt. Ben stiekem natuurlijk wel nieuwsgierig om welk huisje het gaat  :biggrin2:
Door lianneke
Angelique schreef: An agreement...dat klinkt goed, zeker op zondag  :biggrin2: duimen draaien dat alles goed komt. Ben stiekem natuurlijk wel nieuwsgierig om welk huisje het gaat  :biggrin2:
Ik stuur je een pb
Door petralita
Hypotheek duurde bij mij een kleine 2wk. Maar ik had alles vooraf geregeld en uitgezocht. Het enige wat nog nodig was de koopprijs en de taxatie. Het kan idd heel snel gaan, maar hangt allemaal af van het werk dat je vooraf doet.

Ik duim ook voor je!
Door Anne in Zweden
Super Lianneke! Ik hoop dat de sterren ook voor de rest gunstig staan, zodat je het ene huis uit en het andere meteen weer in kunt, helemaal zoals het jou het beste past!
Door lianneke
Nou, ons huis is in principe verkocht, nou het andere huis nog kopen! We hebben een bod gedaan, misschien horen we het vanavond nog. Pfff, krijgt er huilbuien van zowat :biggrin2:
Door Angelique
lianneke schreef: Nou, ons huis is in principe verkocht, nou het andere huis nog kopen! We hebben een bod gedaan, misschien horen we het vanavond nog. Pfff, krijgt er huilbuien van zowat :biggrin2:
Owww geweldig. Zo snel kan het gaan ineens. Duim als een gek dat je dit rond krijgt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door