Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kaio schreef: Een pompoen rundgehakt curry.

Zometeen het recept opschrijven  :dribble: voor ik hem weer vergeet
Borden afgelikt pan uitgeschraapt  :D
Goed idee, schrijf dat recept maar even op.  Hier dan  :biggrin2:
Door Kaio
Angelique schreef: Goed idee, schrijf dat recept maar even op.  Hier dan  :biggrin2:
Vrij makkelijk, maar dat heb ik al vaker gedacht en toen wist ik het ook niet meer  ;D
Dus...
Grote ui snipperen en fruiten in olie, teentjes knoflook, flink stuk gember en een pepertje fijn hakken en erbij fruiten. Dan kerriepoeder( zonder nootmuskaat bij mij ik vind dat veel te overheersend en zwakt smaak af, maar dat vind ik ) en citroengraspoeder erbij, beetje opbakken,gehakt erbij. Gehakte stengels en evt wat blaadjes van verse koriander erin. Pompoen in stukjes en dat erbij. Met vissaus op smaak brengen, beetje water erbij en wat stomen. Dan tussendoor een keertje een fijngehakte tomaat erbij en tot slot kokosmelk, en dan wat weg laten koken. Tegen het eind nog wat korainder blaadjes erin en ook als garnituur.
Lekker met gebakken bloemkool of rijst  :)
Door Pauline
Vandaag..... planning is Indische stamppot met hachee, maar aangezien het vlees nog in de verpakking in de koelkast ligt en de uien in hun netje in de garage, zal het vandaag wel iets anders worden.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door