Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
ALARM!!
De mannen hebben ons topic gekaapt!

Hier ook zo'n man die graag meehelpt... Scott s middags het eten voor de volgende dag geven omdat hij dacht dat Scott het s morgens niet op had. Alleen kaal karkas uit de koeling pakken, het bakje met spiervlees stond er toch echt naast. :P
TomsBorders schreef: Maar als ik me op link terrein begeef, doen 'de vrouwen' dat dan ook niet door ons mannen de schuld te geven? ;D
Je weet dat vrouwen in de meerderheid zijn hier...die discussie win je dus nooit... :biggrin2:
Door Pluto
TomsBorders schreef: Maar als ik me op link terrein begeef, doen 'de vrouwen' dat dan ook niet door ons mannen de schuld te geven? ;D
Nee dat doen ze nooooooit!

pas nou op Tom, we zijn hier in de minderheid dus we moeten zeer voorzichtig zijn!
:biggrin2:
Door TomsBorders
ik ben niet bang hoor haha.
maar het klinkt een beetje als, onee hij probeert te helpen maar doet het verkeerd.
over een maand zelfde titel.
mannen, ze doen niets in het huis (want ze zijn bang het fout te doen - learned helpnessless *kuch kuch*)

En ik altijd maar lezen dat wanneer twee mensen elkaar niet begrijpen het aan de communicatie licht, niet het geslacht... domme ik?

(ja het is zo'n woensdag dat ik lekker even tegendraads wil zijn, misschien dat ik daarom al me leven single ben... maar toch  ;D)
Door pluk
TomsBorders schreef: En ik altijd maar lezen dat wanneer twee mensen elkaar niet begrijpen het aan de communicatie licht, niet het geslacht... domme ik?
Klopt. Probleem is ook de communicatie: wij praten, jullie horen.. maar luisteren niet :biggrin2:

Maar je zult mij nooit horen klagen over het huishouden... daar is het net andersom bij ons.
Heb gisteren nog een half lege vaatwasser verder gevuld met vaat en kreeg toen te horen dat wat er nog in stond schoon was ::)
Hier ook weer communicatie foutje: ik luister wel maar hij praat niet  ;D
Door Pluto
TomsBorders schreef: ik ben niet bang hoor haha.
maar het klinkt een beetje als, onee hij probeert te helpen maar doet het verkeerd.
over een maand zelfde titel.
mannen, ze doen niets in het huis (want ze zijn bang het fout te doen - learned helpnessless *kuch kuch*)

En ik altijd maar lezen dat wanneer twee mensen elkaar niet begrijpen het aan de communicatie licht, niet het geslacht... domme ik?

(ja het is zo'n woensdag dat ik lekker even tegendraads wil zijn, misschien dat ik daarom al me leven single ben... maar toch  ;D)
Ik ben ondertussen al ruim 6 jaar gelukkig getrouwd, dus je kon misschien wel eens gelijk hebben. Alhoewel we dat als kerels onder elkaar beter stil kunnen houden natuurlijk.
::)
Door Ronald
Pluto schreef: Ik ben ondertussen al ruim 6 jaar gelukkig getrouwd, dus je kon misschien wel eens gelijk hebben. Alhoewel we dat als kerels onder elkaar beter stil kunnen houden natuurlijk.
::)
Er zijn zaken die we niet en plein publique bespreken. Zeker hier niet.

Ik heb inmiddels ook toegegeven dat vrouwen kunnen parkeren:

Afbeelding
Door EliScooby
pluk schreef: Klopt. Probleem is ook de communicatie: wij praten, jullie horen.. maar luisteren niet :biggrin2:

Maar je zult mij nooit horen klagen over het huishouden... daar is het net andersom bij ons.
Heb gisteren nog een half lege vaatwasser verder gevuld met vaat en kreeg toen te horen dat wat er nog in stond schoon was ::)
Hier ook weer communicatie foutje: ik luister wel maar hij praat niet  ;D
Correctie: Jullie vrouwen praten veel, maar zeggen dusdanig weinig dat het lastig uit te filteren is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door Radja
Angelique schreef: Afbeelding

Mooiste is dat dit plaatje is opgeschreven en er staan symbolen bij! Zo kunnen mannen het alleen onthouden
Door Ronald
[quote="Radja"]

Mooiste is dat dit plaatje is opgeschreven en er staan symbolen bij! Zo kunnen mannen het alleen onthouden
Door Angelique
TomsBorders schreef: typisch, ze kunnen het niet winnen dus maar machtspelletjes spelen (y)
Wie zegt dat wij niet kunnen winnen  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door