Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Zijn blik vind ik wel van een wetter, maar verder zie ik er meer poedel in.Dat vinden meer mensen inderdaad, dat hij een wetterblik heeft maar voor de rest vooral poedel is. Al werd hij op onze nieuwe cursus wel herkent als "is hij deels wetterhoun?".
Een wetter is toch meer als een tank, die dendert quasi enthousiast dwars door je heen, als en lompe beer. Fantastische honden vind ik ht en wij hebben lang overwogen of we er ook een wilden hebben toen Borke jong was. Ik wilde alleen niet 2 reuen samen houden, als de een al dekreu was en damesbezoek kreeg. Dan was een gecastreerde dame handiger.
Is dat ook in het karakter zo die verschillen, lijkt hij meer op een poedel?
Ik blijf het interessant vinden, want ik vind poedels te 'tuttig' en wetters te lomp, wat dat betreft heb je misschien wel de ideale hond naar mijn smaak![]()
Thessa en Shanti schreef: Boeke is wel de meest poedel-achtigste van het nest denk ik. Hij is zo'n 63cm hoog en 23kg zwaar, zijn andere broertjes zijn ongeveer net zo hoog maar wel zwaarder en breder. Ook een zusje lijkt op de foto's forser gebouwd te zijn (dat is ook niet zo moeilijk, Boeke is ontzettend rank) Voor de fokkersdag worden de pups als het goed allemaal redelijk hetzelfde getrimd dus dan kunnen we leuk gaan vergelijken.Even nieuwsgierig, geeft iedereen ook vlees of ben jij de enige??![]()
petralita schreef: Even nieuwsgierig, geeft iedereen ook vlees of ben jij de enige??Wij zijn volgens mij de enige die alleen vlees voeren, de rest voert volgens mij FF brok met af en toe de kvv.