Mag hem straks als ik thuis kom met de lease-bak naar huis gaan slepen...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Paps auto te koop gezet op Marktplaats. Weer een tijdperk ten einde..., hij kondigde ineens aan dat hij niet meer wil autorijden omdat hij zichzelf niet meer zeker genoeg voelt daarvoor. En hoe trots ik ook op hem ben dat hij dat zelf signaleert, het doet ook wel een beetje pijn.... Mijn vadertje..., 83 jaar, wordt een beetje vergeetachtig en ineens gaan de jaren tellen.... Vanaf nu zullen we hem overal naartoe brengen en als hij naar ons wil, dan halen we hem. Maar dat hoeft niet zegt hij..., hij komt wel met de bus.Dat is wel weer een stap. Maar wel knap dat hij hem zelf zet.![]()
Kim_S schreef: Onze auto is kapotOh bah Kim. Hopelijk is hij wel goed te repareren.
Mag hem straks als ik thuis kom met de lease-bak naar huis gaan slepen...![]()
Pauline schreef: Kim!!!! Ik heb wel een autootje voor je te koop!Past er een grote enge heddur in?![]()
Kim_S schreef: Onze auto is kapotHe bah
Mag hem straks als ik thuis kom met de lease-bak naar huis gaan slepen...![]()
Kim_S schreef: Past er een grote enge heddur in?Zonder enig probleem, het is een mini MPV!
![]()
Pauline schreef: Zonder enig probleem, het is een mini MPV!*Heeft voorzichtig interesse*
Kim_S schreef: *Heeft voorzichtig interesse*Helemaal goed!
Ik pb je even![]()
Angelique schreef: Een paar mooie garagedeuren opgehaald in ...uhuh..wezup. Nu nog even uitladen, na de koffieJoh, je was in het westen!![]()
-Annemarie- schreef: Joh, je was in het westen!Ik vroeg me al af waar ik was![]()
Ga jij op dit tijdstip nog aan de koffie?*stuiter*