Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Gisteravond bakje Surinaamse bami uit de vriezer, niet genoeg, dus 's avonds nog de zak chips geplunderd. Wel gestopt voordat 'ie leeg was, knap hé :yeah:
Vanavond andijviestamppot o.i.d. 
Door Kaela
Ik ben nu een gourgette soepje aan het maken met een broodje erbij. Vanavond weet ik nog niet wat en waar. We zullen ergens tussen Leeuwarden en de HMH wel wat lekkers weten te vinden.
Door koekje
Lizzy schreef: Alleen rijst?
Maar het is wel dure luxe tilda-basmati!
Ik heb een pot kvv van pataks staan. En daar doe ik dan kippenspiervlees, ui, knoflook, gele en rode paprika en champs bij.
en uiteraard een schaaltje groenvoer erbij voor de vitamientjes.

Als toetje heb ik danoontjes, een pak gebakken lucht, vruchtenkwark, watermeloen, peren- en aardbeienijsjes.
Door -Annemarie-
Vanmiddag een heerlijk pastinaaksoepje. De pastinaken van gisteravond (gebakken) waren niet te knagen zo taai. Die heb ik vandaag alsnog gekookt -met een bouillonblokje- en daarna in de blender, was lekker.  :)

En dat was maar goed ook, vanavond ging alles mis.  :P

Zoete aardappel, zelfgemaakte kaasfrituurdingen en spinazie. Hoe moeilijk is het?  :D

Bij het omdraaien van de plaat met zoete aardappel mijn arm verbrand. Dus aardappel te lang in de oven omdat ik onder de kraan stond te koelen.  ::)  Meneer frituurde de kaasdingen in de bijkeuken -pan olie op gas- iets te enthousiast.
Alleen de spinazie was goed gelukt.  ;D

De rest weggekiept. Aardappeltjes gekookt en daarna gebakken, nieuwe kaasdingen gemaakt. Het was gewoon niet de bedoeling dat we al om kwart voor zeven aan tafel zaten.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door