Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Angelique schreef: Behangen is zooooo stom  >:(
Ja, echt! Ik heb met mijzelf 15 jaar geleden afgesproken dat ik dat echt nooit meer ga doen. Hier dus ook nergens behang op de muur.  ;D

Leuke zuurkoolpot besteld!

Afbeelding

Lekker kneuterig motiefje.  :biggrin2:
Door Angelique
-Annemarie- schreef: Ja, echt! Ik heb met mijzelf 15 jaar geleden afgesproken dat ik dat echt nooit meer ga doen. Hier dus ook nergens behang op de muur.  ;D

Leuke zuurkoolpot besteld!

Afbeelding

Lekker kneuterig motiefje.  :biggrin2:
Kan wr ook geen betere naam voor verzinnen, dan lekker kneuterig.

*haatzuurkool*
Door Mowgli
Hope schreef: Aaaaaah we hebben mini-miesjes  :baby:
:smitten:

Jammer dat ik er geen uren naar mag kijken!
Gefeliciteerd :) Feauteaus?????? Of mag je die niet maken?
Kim_S schreef: Lekker gewandeld, beetje getraind, balletje gegooid. Ontzettend genoten  :biggrin2:
Klinkt als jullie nieuwe hond to be???
Door Hope
Mowgli schreef: Gefeliciteerd :) Feauteaus?????? Of mag je die niet maken?
Klinkt als jullie nieuwe hond to be???
Vandaag heb ik alleen stiekem af en toe in het hokje gekeken. Zodra ik foto's mag maken van mams zet ik ze op bp!
Maxi's 3-tal schreef: Oh. :-X :biggrin2: :biggrin2:

Wacht dan maar inderdaad met foto tot het muurtje klaar is. :biggrin2:
Succes. :-*
Dan zien wij een wit muurtje  :biggrin2:  Maar goed, beter dan het rose met paars gestreepte prinsessebehang wat er nu op zit  :biggrin2:
Door koekje
Kind uitgekleed, kind van strontpamper ontdaan, kind in bad gedaan, kind weer aangekleed terwijl ze niet wilde, kind slaapzak aangedaan, kind in slaap getiet.
Nu zit ik een vieze mueslireep te knagen en zin te maken om het speelgoed op te ruimen en de vaatwasser leeg te halen en weer te vullen en aan te zetten.
Door Ronald
Zo... ik heb de Dogtrail weer overleefd. Heerlijk weekend gehad in het altijd prachtige Beilen en omgeving. Paar flinke buien op vrijdag bij het opbouwen, maar dan komt de waxcoat goed van pas. En mijn hoed niet te vergeten.
En voor de rest: leuke mensen, leuke honden, mooie omgeving, lekker eten, lekker drinken (wel een veetje beel).

Moet er weer een jaar op teren!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door