Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kim_S schreef: Check  :biggrin2:

OT:
Gewerkt. Sales Meeting gehad. Nog meer gewerkt. Mega-order gescoord (:D). Bij mijn ouders gegeten. Kofferbak vol kiptipjes (voor Anne  ::)) geladen bij Hilje. Rondje naar huis getuft. Kiptipjes in de vriezer gepropt.
Nu op de bank met Barfplaats en een reep chocola. Life's good  8)
Feli met de megaorder. Ik heb vandaag alleen maar klanten weggejaagd  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Feli met de megaorder. Ik heb vandaag alleen maar klanten weggejaagd  :biggrin2:
Jij of Kat?  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: OT: ben druk aan het vertalen. ::) :biggrin2:
Wat heb je toch een drukke baan!  :P
[quote="Kim_S"]
Check  :biggrin2:

OT:
Gewerkt. Sales Meeting gehad. Nog meer gewerkt. Mega-order gescoord (:D). Bij mijn ouders gegeten. Kofferbak vol kiptipjes (voor Anne  ::)) geladen bij Hilje. Rondje naar huis getuft. Kiptipjes in de vriezer gepropt.
Nu op de bank met Barfplaats en een reep chocola. Life's good  8)
[/quote]
Gefeliciteerd Kim, goed bezig! Het klinkt alsof jij prima op je plek zit op je werk! :-*
[quote="Angelique"]
Feli met de megaorder. Ik heb vandaag alleen maar klanten weggejaagd  :biggrin2:
[/quote]
Dan moet je toch wel heel goed je best hebben gedaan.  ::) :biggrin2:
[quote="Anne in Duitsland"]
OT: ben druk aan het vertalen. ::) :biggrin2:
[/quote]
Ik zie het! :biggrin2:
Je hebt toch wel een goed glas versterking bij je he? ::) :-*
[quote="koekje"]
Ik ben aan het multitasken. Duplo-en en op bp zitten  8)

Volgens mij wordt er iemand moe.
[/quote]

Ja, ik. ::) :biggrin2:

Multitasken is zwaar, weet ik uit ervaring: vertalen, bp'en, bokbier drinken, tanden flossen, spannende pb'tjes beantwoorden. Een mens zou voor minder z'n baan opgeven! ;D
Door Kim_S
Thanks Maxi  :)
Ik heb echt een ontzettend leuke baan. Het enige minpunt is dat ik wel 60-70 uur per week nodig heb om het goed te kunnen doen.
Maar dat het zo leuk is maakt heel veel goed  :) :-*

[/quote]

Ik ook  ::) :biggrin2:
[quote="Maxi's 3-tal"]
Gefeliciteerd Kim, goed bezig! Het klinkt alsof jij prima op je plek zit op je werk! :-*Dan moet je toch wel heel goed je best hebben gedaan.  ::) :biggrin2:Ik zie het! :biggrin2:
Je hebt toch wel een goed glas versterking bij je he? ::) :-*
[/quote]

Welnee, was appeltje eitje hoor  :biggrin2:
[quote="koekje"]
Ik ben aan het multitasken. Duplo-en en op bp zitten  8)

Volgens mij wordt er iemand moe.
[/quote]
Dat mag ook wel een keer, kan je eindelijk ook je bedje in! :-*

Multitasken is zwaar, weet ik uit ervaring: vertalen, bp'en, bokbier drinken, tanden flossen, spannende pb'tjes beantwoorden. Een mens zou voor minder z'n baan opgeven! ;D
[/quote]
Ik lees het al; Anne heeft een heel zwaar leven, ja echt heeeeel zwaaaaar. :biggrin2:
[quote="Kim_S"]
Thanks Maxi  :)
Ik heb echt een ontzettend leuke baan. Het enige minpunt is dat ik wel 60-70 uur per week nodig heb om het goed te kunnen doen.
Maar dat het zo leuk is maakt heel veel goed  :) :-*

Ik ook  ::) :biggrin2:
[/quote]
Dat is ook gewoon een groot minpunt Kim. Zoveel tijd bij je gezinnetje weg. :-*
Maat heel fijn dat het verder eel zo super bevalt!
[quote="Maxi's 3-tal"]
Ik lees het al; Anne heeft een heel zwaar leven, ja echt heeeeel zwaaaaar. :biggrin2:
[/quote]

En dan heb ik het ongelofelijk zware feit dat de buurvrouw ons een pan met linzensoep kwam brengen voor het avondeten nog niet eens vermeld. :biggrin2: Ik ben nog moe van het niet hoeven koken! ;D
En dan heb ik het ongelofelijk zware feit dat de buurvrouw ons een pan met linzensoep kwam brengen voor het avondeten nog niet eens vermeld. :biggrin2: Ik ben nog moe van het niet hoeven koken! ;D
[/quote]
Ach Anne toch, dat je dat volhoud zo joh. :biggrin2:
Maar zonder gekheid, jullie zijn zo druk de afgelopen tijd, dan is dat toch hartstikke lief. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door