Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Een paar nachten goed slapen, dan gaat het met de dementia vast weer een stuk beter. :-*

Lekker druk geweest Eelke, die kasten lopen niet weg hoor, die staan er volgende week ook nog wel. :-*
Morgen wel een leuke dag dus, veel plezier!

Jaja, maar dat maakt de stap om er weer aan te beginnen weer groter he :P en als t helemaal af is, moeten de plintjes ook nog, de 2 vrieskastjes naar zolder, en 2 andere kasten nog op z'n plek. Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren als we nu al zo laks zijn  ::)
eelke schreef:
Jaja, maar dat maakt de stap om er weer aan te beginnen weer groter he :P en als t helemaal af is, moeten de plintjes ook nog, de 2 vrieskastjes naar zolder, en 2 andere kasten nog op z'n plek. Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren als we nu al zo laks zijn  ::)
Dat is ook waar natuurlijk, verwarrend.
Even met de benen omhoog dan en dan hup  :boxing: aan de gang!  :biggrin2:
Door koekje
Kaio schreef: zoooo auto ingepakt, strakkies op tijd naar bed en morgen half 4 de wekker  :sleep1:
Dan kan je wel lekker uitslapen op vakantie  :biggrin2:

[ramptoerist]Maxi, krijgen we wel een foto van jouw wespensteek?[/ramptoerist]

Eelke, veel plezier morgen!
Drinken jullie ook een biertje voor mij? Ik ga er niet heen, want meneer komt vanavond thuis en moet dan eerst altijd 3 dagen bijslapen.
Door millyckk
koekje schreef: De ouderdom heeft toegeslagen! Dementia has begun!
Ik noemde Vera net Sientje en Sien net Veraatje  :-[
Dat gaat niet over, dat wordt erger weet ik uit ervaring  :biggrin2:  Zoonlief weet er nog alles van!

@Anne: wat naar om je buurkat zo te vinden :-\

Wij zijn ook al druk aan het klussen: net voor de eerste druppels het kozijn in de grondverf gekregen, morgen nog een keer en dan hopen dat het zondag ook nog droog is.

En omdat we toch lekker bezig zijn: afspraak gemaakt om een ontwerp voor een nieuwe keuken te laten maken!
Anne in Duitsland schreef: Auwe, Maxi, wespensteken doen pijn! Zit je hand er nog wel aan, of kom je er ineens achter dat je zwaar allergisch bent?
Ik heb heel lang naast mijn school (en baan  ::) ) in een groentewinkel gewerkt. Dus ik heb al ontelbare steken te pakken gehad, kan dus heel betrouwbaar zeggen dat ik niet allergisch ben. Maar daardoor ben ik wel een beetje panisch geworden voor wespen. ::)

En Koek, ik hou niet op foto's, ook mijn handen niet. :biggrin2:
Door eelke
koekje schreef:

Eelke, veel plezier morgen!
Drinken jullie ook een biertje voor mij? Ik ga er niet heen, want meneer komt vanavond thuis en moet dan eerst altijd 3 dagen bijslapen.

Ja dat moet wel lukken  :biggrin2:
Door Kaela
Woooohoooo, nieuwe tuut staat eindelijk voor de deur! Het duurde even, maar hij is nu dan ook tip top in orde.

Wel grappig, Oscar sloeg precies als altijd aan toen ik de deur dicht gooide, terwijl hij nooit op andere auto's reageert. Kennelijk heb ik een zeer persoonlijke manier van de deur dicht gooien  :biggrin2:
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef: Later vanmiddag begrafenis van de buurkat. :'( Was een zwervertje dat op kittenleeftijd opdook in de buurt en zich erg aan de buurvrouw had gehecht. Schuw naar anderen, maar bij haar ging ie graag op schoot liggen. Een week of twee geleden kwam ie thuis met een bloedend bekkie (veel bloed, blijkbaar) en zwalkende achterhand. Hij was ook sterk vermagerd, zei de buuf. Een dag of tien geleden was ie helemaal verdwenen. De afgelopen dagen vond ik het akelig naar dood ruiken op de erfscheiding met de andere buren, voor aan de straat. Nou staat daar al jaren een hondenhok vol met stro voor eventuele zwerfkatten (had dat er oorspronkelijk neergezet voor Moeke, de mama van onze Sokjes), en ik dacht: laat me raden... En jawel. Deksel opgetild, brrr. De maden kropen al overal rond. :-X

Heb net de buurvrouw ingelicht, vanavond gaan we hem begraven. Rust zacht, Petertje... Je mocht maar een jaar of 5 worden, maar je kon in vrijheid leven en er stond altijd een bakje eten en warm mandje voor je klaar. Niet slecht gedaan voor een zwervertje, jochie!
Ach gos.... arm ventje  :'(
Fijn dat je hem hebt gevonden, maar ook naar aangezien hij al in verre staat van ontbinding was...

Dag Peterchen, schlaf sanft...
Door koekje
Vera is toch een apart kind. Heb ik net een duploplaatje bebouwd met duploblokken en geef het weer aan haar om leeg te halen, gaat ze erop staat. Het lijkt wel alsof ze die noppen prettig vindt in de voetzolen.
koekje schreef: Vera is toch een apart kind. Heb ik net een duploplaatje bebouwd met duploblokken en geef het weer aan haar om leeg te halen, gaat ze erop staat. Het lijkt wel alsof ze die noppen prettig vindt in de voetzolen.
Ideetje voor d'r volgende verjaardag?

Afbeelding
Door Kim_S
Angelique schreef: Kinderhater  :biggrin2:
Check  :biggrin2:

OT:
Gewerkt. Sales Meeting gehad. Nog meer gewerkt. Mega-order gescoord (:D). Bij mijn ouders gegeten. Kofferbak vol kiptipjes (voor Anne  ::)) geladen bij Hilje. Rondje naar huis getuft. Kiptipjes in de vriezer gepropt.
Nu op de bank met Barfplaats en een reep chocola. Life's good  8)
Laatst gewijzigd door Kim_S op za 19 sep 2015, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Kim_S schreef: Check  :biggrin2:

OT:
Gewerkt. Sales Meeting gehad. Nog meer gewerkt. Mega-order gescoord (:D). Bij mijn ouders gegeten. Kofferbak vol kiptipjes (voor Anne ::)) geladen bij Hilje. Rondje naar huis getuft. Kiptipjes in de vriezer gepropt.
Nu op de bank met Barfplaats en een reep chocola. Life's good  8)
:-* :-* :-*

Edit: felicimoeilijkwoordomtetypennatweebokbier met je mega-order!
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op za 19 sep 2015, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door