Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Vandaag goede bodem voor de reis van morgen leggen.
Ook vooralngeen chilli of zo  ;D
Dus het wordt zelf gepaneerde snitzel met zelf gemaakte aardappelpuree met verse sperzieboontjes
Ook goed om die vieze friet van gisteren weg te spoelen  ;D
Door Charlie Angel
-Saskia- schreef: Getsie?  :biggrin2:

OT: ik zit aan zelfgemaakte tjap tjoy. Nou, vooruit Conimex heeft ook een duit in het letterlijke zakje gedaan. Maar toch, hey - groenten. :coolsmiley:
Jeutje Sas, kijk je wel uit dat je niet te veel gezonde dingen binnen krijgt? :biggrin2:
Door Angelique
Lizzy schreef: Hetzelfde als gisteren, ik had weer eens voor een weeshuis soep en salade.
Het was toch lekker  :biggrin2:  Hier straks paprika/pompoensoep en een poging wagen om kh-arme focacia te maken voor erbij. Anders bakkie soep extra  :biggrin2:
Door Radja
Bruschetta,met rosbief,gerookte zalm,mozzarella,gegrilde groente in balsamico en een Griekse salade.Er kwam een vriendin lunchen,dus had ik dat voor ons gemaakt,maar er is zoveel over,dus straks eet ik en we het weer ::)
Door Lizzy
Angelique schreef: Het was toch lekker  :biggrin2:  Hier straks paprika/pompoensoep en een poging wagen om kh-arme focacia te maken voor erbij. Anders bakkie soep extra  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:

Ik hoop dat het lukt, je KH arme Focacia!

Ja, het was ook lekker dus ik zit er ook niet te erg mee :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door