Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio schreef: Hmm weer binnen geplast vannacht, helaas op de mat  :-X
Ik ga er helemaal vanuit dat het weer maci was...heeft ons afgelopen week al smorgens wakker gemaakt dat ie moest. En anders smorgens als een speer naar buiten. Vanmorgen ook, maar toch vond ik later zeik op de mat.
Reu met zwakke blaas? Tis niet incontinent want het is niet een beetje urine verliezen, maar gewoon stevig moeten.
Blaasontsteking? Die had Brutus ook en ik kon er gewoon een aantal nachten uit omdat hij het gewoon niet volhield, en anders ook gewoon in de kamer pieste.
Nu na anderhalve week hoeven we er 'pas' rond 7 uur uit (laatste rondje rond 00.00 uur ergens) en man wat een megaplas doet hij dan!

Terwijl voor die tijd ik ze om 20.00 uur uitliet en dan pas om 6.00 uur voor ik naar mijn werk vertrek...
Door Kaio
constance.blokzijl schreef: Blaasontsteking? Die had Brutus ook en ik kon er gewoon een aantal nachten uit omdat hij het gewoon niet volhield, en anders ook gewoon in de kamer pieste.
Nu na anderhalve week hoeven we er 'pas' rond 7 uur uit (laatste rondje rond 00.00 uur ergens) en man wat een megaplas doet hij dan!

Terwijl voor die tijd ik ze om 20.00 uur uitliet en dan pas om 6.00 uur voor ik naar mijn werk vertrek...
oo dacht dat reuen niet zo vatbaar waren voor blaasontsteking.
Hij piest nog om 22 uur en 6:30 haalt ie dus smorgens ook niet...
Hij is sowieso een reu die altijd alles in een keer eruit laat en altijd al veel drinkt. Maar ja, hij kon toch makkelijk een nacht door.  :-\ Hmm ff kijken maar dus.
Kaio schreef: oo dacht dat reuen niet zo vatbaar waren voor blaasontsteking.
Hij piest nog om 22 uur en 6:30 haalt ie dus smorgens ook niet...
Hij is sowieso een reu die altijd alles in een keer eruit laat en altijd al veel drinkt. Maar ja, hij kon toch makkelijk een nacht door.  :-\ Hmm ff kijken maar dus.
Nou wil ik best toegeven dat onze reu een beetje een kneusje is, of maandagochtend product ligt er aan hoe je het wilt noemenAfbeelding maar dit was toch al zijn 2e blaasontsteking, terwijl Lola nog nooit een gehad heeft!
Door Kaio
hihi,
tja onze ook denk ik, bijnaam stinkiewinkie omdat ie zurig ruikt van de allergien en omdat zijn verwerking nogal eens schaamteloos is  :biggrin2:
Oja en de snugerste is ie ook niet, Dombo is zijn andere bijnaam  ;D
ik heb in ieder geval al de vraag gesteld of het aan medicatie kan liggen, staat niet op de lijst van bijwerkingen. Maar hij moet dan echt en heel veel. Kan ook dat ie meer is gaan drinken.

Net ipv van gezond witlof eten, frietjes in de aardfryer gemaakt.
Gadverdamme  :puke:, frieten waren zoet! Hebben ze weer iets veranderd  :rant: Uiteraard verpakking uit afvalbak gevist, en jawel hoor  :-X Allerlei dingen om het korstje gedaan en ....dextrose.
Ik wil gewoon aardappel met wat olie !Bah was het  :-X
Door BusKay
Kaio schreef: Net ipv van gezond witlof eten, frietjes in de aardfryer gemaakt.
Gadverdamme  :puke:, frieten waren zoet! Hebben ze weer iets veranderd  :rant: Uiteraard verpakking uit afvalbak gevist, en jawel hoor  :-X Allerlei dingen om het korstje gedaan en ....dextrose.
Ik wil gewoon aardappel met wat olie !Bah was het  :-X
Selluf skillen... olie in du pan... enne tjakka!!  8) 8)
Door Kaio
ja maar dit is mijn enige enorm luie eten!!!  8) En dat is af en toe ook fijn, rest maak ik al zelf tot aan pasta toe
Leert maar weer dat je moet blijven kijken op de zak ook al ziet het er hetzelfde uit
Door BusKay
Kaio schreef: ja maar dit is mijn enige enorm luie eten!!!  8) En dat is af en toe ook fijn, rest maak ik al zelf tot aan pasta toe
Leert maar weer dat je moet blijven kijken op de zak ook al ziet het er hetzelfde uit
Nahhh... pasta  >:( >:( is me toch teveel werk maarreh piepers....  :D :D
Door Kaio
Zelfgemaakte pasta echt yum, maak het van spelt vaak.

Ja nou serieus ben aan het bedenken hoe ik zelf friet kan voorbakken en invriezen  ::) en dat met airfryer
Smaakte nl erg bah deze gore friet.
Maar ik wil ooit wel eens lui eten hebben  ;)
Door cj
Supermakkelijk. Aardappels in frites maken, beetje olijfolie (2 theelepels), 25minuten zonder voorbakken op 200 en klaar.
Zeezout, mayo, (vr)eten maar.
Saskia
Door millyckk
Halverwege de vakantie, vorige week doorgebracht in het uiterste puntje van Zeeland, was prachtig!
Gisteren een rondje kringloop: als er iemand in de omgeving van Steenwijk nog een mooie vrieskist van ong. 1.50 lang zoekt voor 75 euro dan moet je daar eens even kijken! :biggrin2:
Morgen maar eens zien of we dan eindelijk kunnen beginnen met het buitenschilderwerk, als de weergoden ons dat toestaan tenminste...
Door Hope
koekje schreef: Er zit nog iemand in de duplobak te graven. en ik ben zo moe.
Ik zou ook echt heel, heeeeel moe zijn...

Vandaag in ondertrouw! Onze boerengemeente doet dat nog niet digitaal. Wij vinden het wel gezellig om daar nog even voor weg te moeten.
Door Ronald
Hope schreef: Ik zou ook echt heel, heeeeel moe zijn...

Vandaag in ondertrouw! Onze boerengemeente doet dat nog niet digitaal. Wij vinden het wel gezellig om daar nog even voor weg te moeten.
Wat leuk! Gefeliciteerd!

Als digikanjer vind ik dit echter veel leuker. Dan is het ook nog een soort "ceremonie" in plaats van: "klik hier en log in met uw DigID".
Door Kaio
Fijn,
Kom je met de wandeling langs een erf met bewakingsherder, staat de poort open. Nu is de eigenaar er meestal bij dan. Nu dus niet. Die herder vliegt van het erf af bij het zien van onze honden, er zit ong 50 meter tussen het erf en waar wij lopen, maar die hond was er in 2 seconden en hapt gelijk in Kaio  :o 
Gelukkig weet kaio ook met 11,5 jaar zich nog te verdedigen. Na een hevige brul van ons werd de eigenaar eens wakker en riep. Onder appel staat dat beest gelukkig verder wel, dat was anders een heel heel heel nare vechtpartij geworden.
Maar jeetje als je zo een hond hebt ( en ik snap dat als erfbewaking) mag je wel wat beter opletten  :-X kan nl ook met een klein hondje gebeuren, of een minder stabiele als kaio. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door