Baal er van...

Maar, we zijn alweer een kennismakingsgesprek aan het plannen. Deze keer bij betrouwbare mensen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: We doen het niet. Het is te onzeker, we houden te veel vraagtekens.Verstandig Kim.
Baal er van...
Maar, we zijn alweer een kennismakingsgesprek aan het plannen. Deze keer bij betrouwbare mensen![]()
Maxi's 3-tal schreef: De perfecte hond voor jullie zit al ergens braaf te wachten Kim, volg je gevoel. :-*+ 1
-Annemarie- schreef: Verstandig Kim.+1
Uiteindelijk is het doel een hond te vinden die bij jullie past. Ja, er zijn een heleboel honden die het bij jullie goed zouden hebben, dat is zeker. Maar of jullie daar ook gelukkig van worden?
Blijf luisteren naar je onderbuikgevoel. Dan komt er vanzelf een lieverd langs waar je geen twijfels bij hebt.![]()
Martine-Tom schreef:
Van de andere kant, als de klik er was...ik zou het dan wel doen denk ik.
Je twijfels op medisch vlak snap ik, maar als hij er eenmaal is kan er ook van alles boven komen...nu heb je iig beeld van waar je aan begint, en het klinkt allergisch zo op het eerste gezicht, voordeel is dat je met vers al wat allergenen elimineerd, en vlooienallergie is ook nog mee te leven...
Als je je ogen dichtdoet, en je je gezin voor de geest haalt, en je daarbij deze hond rond ziet lopen...ga er dan voor zou ik willen zeggen...succes met de knoop doorhakken
Tamara schreef:Tuurlijk. Maar kiezen voor een hond met gezondheidsproblemen vind ik toch echt anders dan wanneer het later zou zijn dat hij problemen krijgt.
+ 1
Ik heb senna mijn labrador bij een fokker vandaan.
Ik heb zoveel papier met goede resultaten op testen van cataract, HD, ED, ect... En wat krijgt die doos? Een kwaadaardige mastceltumor op 2,5 jarige leeftijd.![]()
En de kans is 25% dat de tumor terug komt, ook heeft ze chronisch last van haar oor (de rest van haar leven moeten de oren iedere dag met middelen goed schoon gemaakt worden).
Kans op ziektes heb je altijd, of je nou een hond uit het asiel haalt of zoals ik bij een fokker.
Kim_S schreef: Tuurlijk. Maar kiezen voor een hond met gezondheidsproblemen vind ik toch echt anders dan wanneer het later zou zijn dat hij problemen krijgt.O fijn dat het komende bezoek met een betrouwbaar iemand is. Kijkt toch wat gemakkelijk naar de hond op zichzelf ipv het hele plaatje eromheen ook nog eens te moeten proberen te doorgronden.
We gaan zondag naar een leukerd kijken, van een betrouwbaar iemand, en geen staff deze keer. Ben heel benieuwd!