Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Onze grote boef is weer helemaal beter en werd gewoon vervelend dus in de kabelbaan naar 2150 meter en vervolgens terug lopen naar het appartement op 1450 meter.... Worden ze moe van hadden wij gedacht... Mooie wandelroute hadden wij gedacht. Nou een geitenpad was er niets bij! Steil en smal, langs een dikke afgrond grootste deel van de tijd, dus manlief met beide honden laten lopen omdat ik dat niet zo snel kan.
Eenmaal weer terug in het appartement na 2 uur konden wij wel ff de sauna in... Uurtje later komen we terug, botervlootje met roomboter leeg en de scherpe salamiworstjes zijn soldaat gemaakt...
Het is dat het morgen 27 graden wordt, anders moesten zij voor straf nog zo'n wandeling doen!
Door Kaio
:D Hij loopt al iets beter dan gister, hij belast tenminste ietsje, heeft natuurlijk een injectie gehad maar die werkt dus prima.
In ieder geval vooruitgang  8)
Dus nu rustig zien te houden, alleen maar 'rondjes om de kerk'. En wat oefeningen in de tuin. Hopelijk gaat ie niet stuiteren.
Zoeken kan ook nog, alleen nadeel dat ie gewoon tijdens zoeken over de meubels ed gaat, dus gewoon bank op en af, ook via de achterleuning, hij is immers met zoeken bezig  ::)
Door BusKay
Kaio schreef: :D Hij loopt al iets beter dan gister, hij belast tenminste ietsje, heeft natuurlijk een injectie gehad maar die werkt dus prima.
In ieder geval vooruitgang  8)
Dus nu rustig zien te houden, alleen maar 'rondjes om de kerk'. En wat oefeningen in de tuin. Hopelijk gaat ie niet stuiteren.
Zoeken kan ook nog, alleen nadeel dat ie gewoon tijdens zoeken over de meubels ed gaat, dus gewoon bank op en af, ook via de achterleuning, hij is immers met zoeken bezig  ::)
Fijn dat het wat beter gaat... ook met de jeuk??
Rustig aan met hem....
Door Kaio
BusKay schreef: Fijn dat het wat beter gaat... ook met de jeuk??
Rustig aan met hem....
Dat is een andere hond. :biggrin2: oo je bedoelt mij . :biggrin2:
Mijn jeuk ook ! :D had besloten om naar de ha te gaan en toen dacht mijn lichaam zeker ow f* dus die is het zelf gaan regelen, had die avond geen ernstige jeuk meer, en nu beginnen de bultjes ook weg te trekken. Denk dat het uiteindelijk een allergische reactie was op iets, geen idee wat.  :-\
Door BusKay
Kaio schreef: Dat is een andere hond. :biggrin2: oo je bedoelt mij . :biggrin2:
Mijn jeuk ook ! :D had besloten om naar de ha te gaan en toen dacht mijn lichaam zeker ow f* dus die is het zelf gaan regelen, had die avond geen ernstige jeuk meer, en nu beginnen de bultjes ook weg te trekken. Denk dat het uiteindelijk een allergische reactie was op iets, geen idee wat.  :-\
Heb ik ook... kan geen huzarensalade van de Jumbo eten of oliebollen van de Aldi...
Door eelke
Gijs was ontzettend braaf met de kleine beeb! We hadden ze ff in de tuin gedaan zodat ze de kleine op tafel konden zetten, en de honden hadden hem daardoor niet eens door. Pas toen hij ging kraaien tijdens het eten. Toen schrokken ze even een beetje  ::) Gijs 3 keer woef, en Joep helemaal Joepdiedepoepiediewilikhebben.

Ze hebben beide aan hem geroken en Gijs heeft zelfs nog een heel zacht kusje gegeven aan hem. Terwijl het babytje toch ging huilen want die moest de fles. Vond hij wel wat spannend maar geen paniek ofzo. Best een opluchting zeg.

Vandaag een uur in een modderpoep gelopen, en toen toch maar buiten op het terras geluncht. Nu voor het houtkacheltje met chocolade.

Vakantie is leuk  8)
Door Ronald
Van alles in de planning voor vandaag, maar snotterende neus, brandende ogen en een dikke koppijn gooien wat roet in het eten.

Overmorgen Dogtrail. Dan moet ik wel weer een beetje fit zijn!
Door kira
Ronald schreef: Van alles in de planning voor vandaag, maar snotterende neus, brandende ogen en een dikke koppijn gooien wat roet in het eten.

Overmorgen Dogtrail. Dan moet ik wel weer een beetje fit zijn!
Ik schud je de hand. Beterschap.
Wel dapper gewerkt maar was blij dat collega instructeur ivm het weer voorstelde de trainingen af te blazen vanavond. Paardje liep sinds zondag weer heel slecht, vreemde bult op haar rug. Vandaag tussendoor naar de Manuel therapeut geweest rug weer bultloos en lopen lijkt weer beter, fijn want we zaten in zo een leuke opwaartse lijn. Mijn nijnen beginnen langzaam aan elkaar te wennend vandaag een uur bij elkaar zonder wangedrag. Als het dit weekend goed weer is kan ik verder uitbreiden zou fijn zijn als ze de hele tijd bij elkaar kunnen, kunnen de jonge heer en dame ook wat gaan leren graven.
Door koekje
Vanavond eten opgewarmd en opgegeten. kind afgeveegd en televisie mee gekeken, met moeders gekakeld. Dikke online bestelling gedaan, vaatwasser ingeruimd en aangezet. Toen kind van een enorme strontpamper ontdaan en in bad gestoken. Kind gewassen en afgedroogd en aangekleed, tanden gepoetst, slaapzak aan, aan de tiet en slapen.
Daarna heb ik een enorm smerig mooncakeje gegeten, met gezouten eendeneidooier erin  :puke:

Nu ben ik heel moe en zit ik zin te maken om het speelgoed op tr ruimen en de vaatwasser leeg te halen.
Door Kaio
Hmm weer binnen geplast vannacht, helaas op de mat  :-X
Ik ga er helemaal vanuit dat het weer maci was...heeft ons afgelopen week al smorgens wakker gemaakt dat ie moest. En anders smorgens als een speer naar buiten. Vanmorgen ook, maar toch vond ik later zeik op de mat.
Reu met zwakke blaas? Tis niet incontinent want het is niet een beetje urine verliezen, maar gewoon stevig moeten.
Laatst gewijzigd door Kaio op do 17 sep 2015, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door