Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door monster
Wat een dag. Mijn dochter is vanmorgen in San Francisco begonnen met een reis naar huis. Nu is ze in las vegas en als alles goed gaat landt ze morgen om 13 uur op schiphol. Vertraging, daardoor aansluiting gemist, van het ene vliegtuig naar het andere geboekt. En helemaal alleen. Bah. Ondertussen het huis schilderen. Lodi heeft een groen oor en een witte staart. Een logee die niks kan eten door de allergieën. En toen kwam Monster nog met een mus thuis. Zoals altijd, hij doet ze niks, komt alleen binnenbrengen. Dus vloog er een mus in ons frisgeverfde huis. Ik ga slapen, morgen verder.
Door Hope
Vandaag op kraamvisite, want ik ben weer tante geworden! Wat een prachtig, lief, rustig mannetje. Ik blijf het zo bijzonder vinden hoe zo'n hummeltje helemaal "af" is als het geboren wordt...
:smitten:
Door Hope
koekje schreef: Gefeliciteerd!

Ik heb het speelgoed opgeruimd, vaatwasser aangezet en nu ben ik een playmobilpoppetje kwijt  >:(
Precies dat ene poppetje waar vandaag mee gespeeld moet worden zeker?
Door kira
Kaio schreef: :-X :-X :-X
Ga nooit meer op vakantie.... nu weer de jongste die een poot niet gebruikt vlak voor de vakantie  :-X.  Een hoop korte  :censored2: woordjes.
Zometeen op naar de DA....
Nou zeg, het zit jullie ook niet mee. Sterkte hoop het is niets en hij "stelt" zich aan zoals mannen dat kunnen.
Door Kaio
Helaas is Fozzy niet een aansteller.
Ik had al zelf geconstateerd dat zijn r.pols pijn deed bij strekken.
Het is idd zijn rechter pols, zit ook wat vocht in gewricht. De rest van poten is in orde. Overbelast, verstapt oid.
Dus nu ontstekingsremmers/ pijnstillers.
Hopelijk knapt ie snel op. Heb nu zijn ww-tuig omgedaan om te kunnen helpen bij opstaan. Gelukkig houdt ie zichzelf ook wel rustig nu.
Door eelke
Oww Fozz!!! Iets te veel gestuiterd?

Ik hoop dat het stuiteren hier mee valt. De guppen gaan zo kennis maken met mijn mini-neefje  ::) ik hoop dat ze hem niet opeten  :-X
Door BusKay
Bijna een feestje voor mijn heren...
Ik liep naar huis van het uitlaten en een loslopende loopse teckelteef op de route..
De heren stonden met pistolen in de aanslag...
Een smilende baas achter de teef aan...
Ik heb me maar ingehouden....  :-\ :-\
Door Angelique
Kaio schreef: :-X :-X :-X
Ga nooit meer op vakantie.... nu weer de jongste die een poot niet gebruikt vlak voor de vakantie  :-X.  Een hoop korte  :censored2: woordjes.
Zometeen op naar de DA....
Shit zeg  >:(
Door Kaela
Gefeliciteerd Hope!

Wat ruk Kaio  :(. Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie wel lekker van de vakantie genieten!

OT: vanmorgen gesport en vanmiddag met meneer K en Oscar gewandeld. So far so goed, ik was weer trots op mezelf. Helaas zijn we ons vanavond te buiten gegaan aan een heerlijk drie gangen menu  :biggrin2:. Zeer spijtig, morgen weer een dag!
Door Kaio
Houd je fozzy en maci gescheiden zodat ze niet gaan spelen.... begint opa beer buiten met fozzy te stoeien  ::)
Euh...

eelke schreef: Oww Fozz!!! Iets te veel gestuiterd?

Ik hoop dat het stuiteren hier mee valt. De guppen gaan zo kennis maken met mijn mini-neefje  ::) ik hoop dat ze hem niet opeten  :-X
He dat hoop ik ook, dat ze dat malse stukje kunnen weerstaan  :biggrin2:
Komt vast goed

En gefeliciteerd met je neefje , hope !
Laatst gewijzigd door Kaio op di 15 sep 2015, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
BusKay schreef: Bijna een feestje voor mijn heren...
Ik liep naar huis van het uitlaten en een loslopende loopse teckelteef op de route..
De heren stonden met pistolen in de aanslag...
Een smilende baas achter de teef aan...
Ik heb me maar ingehouden....  :-\ :-\
Das best een leuke combi hoor Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door