Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef:
Duh, week 48...we zitten al in 38.....das minder.
Gelukkig niet continue op onze etage, ze werken naar beneden, dus de herrie en rommel wordt dan minder. we tellen gewoon rustig af. ::)

Balen Eelke, ik vind jassen shoppen ook nooit zo leuk. Die te korte mouwen ook altijd.
Door Kim_S
-Saskia- schreef: Mega-drukke weken op het werk. Net thuis, Wodje verzorgd en nu even zelf wat eten. Pfjoe...van mij mag het "over 2 weken" zijn morgen.  ::)
+1

- Wodje  :biggrin2:
Door Kim_S
-Saskia- schreef: ;D Wodje vindt het jammer dat je haar niet óók even verzorgd. Ze lust best nóg een kilootje.  :biggrin2:
Kan ze best hebben ook  8)
Heb nog vleesjes genoeg Wodje, kom je logeren?
Door eelke
Oh ik vind shoppen best leuk hoor, met iemand van mijn eigen tempo  8) (en tja, in het geval van winkelen is dat nog best snel :P)

Ik denk dat ik beide jassen maar bestel, terugsturen is toch gratis. 2 vind ik echter wel wat veel, ze zijn toch rond de 70,- per stuk, voor een zomer jas, en ik heb ook nog een soft shell jack voor met de honden... maar goed, als ze heeeeeeeeeel leuk zijn...  ::)
Door hannabelgje
Mijn schoonzusje heeft net mijn mooie witte zijdehoentje naar de andere wereld begeleidt. Ze was verlamd en had duidelijk hersenschade. Arm kipje. Ze laat een dochtertje achter wat hopelijk door de haan onder zijn vleugels wordt genomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door